Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Vēlos atgriezt sūtījumu nosūtītājam – kāda ir noteiktā kārtība?

Informācija un palīdzība
Vēlos atgriezt sūtījumu nosūtītājam – kāda ir noteiktā kārtība?
Kategorija: Noteikumi saņēmējiem

Ja vēlaties atgriezt sūtījumu, lūdzu, rīkojieties šādi:

JA ESAT SAŅĒMIS SŪTĪJUMU AR ATGRIEŠANAS NUMURU (UZLĪMI):

  1. Lūdzu, dodieties uz e-veikalu my.smartpost.lv un lapas kreisajā pusē sadaļā Atgriezt sūtījumu https://my.smartpost.lv/return_parcel/ ievadiet atgriešanas numuru.
    1. Ja atgriešana caur e-veikalu būs iespējama, ekrānā redzēsiet informāciju par turpmākajām darbībām, kā atgriezt paku, izmantojot Smartpost. Ja Jūsu adreses tuvumā nebūs pieejams Smartpost terminālis, kurā ievietot sūtījumu, turpat e-veikalā pasūtīsiet kurjera piegādi uz Jūsu adresi, sekojot tālāk sniegtajiem norādījumiem.
    2. Ja atgriešana caur e-veikalu nebūs iespējama, ekrānā būs redzama sekojoša informācija “Šo paku nevar atgriezt”. Šajā gadījumā, lūdzu, pasūtiet kurjera piegādi no savas adreses, aizpildot kurjera pieteikumu Lūdzu, obligāti norādiet pakas paņemšanas adresi, savu vārdu un kontakttālruņa numuru. Jūs varat arī personīgi atgriezt sūtījumu Smartpost Itella terminālī Green Park (Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, Latvija). Smartpost Green Park termināļa darba laiks darba dienās no 8:30 līdz 17:30.

JA NEESAT SAŅĒMIS SŪTĪJUMU AR ATGRIEŠANAS NUMURU (UZLĪMI):

Lūdzu, sazinieties ar nosūtītāju (piemēram, interneta veikala Klientu apkalpošanas nodaļu) un lūdziet atsūtīt Jums atgriešanas numuru (uzlīmi), lai jūs varētu to izdrukāt un sekot iepriekš aprakstītajai atgriešanas procedūrai.

PADOMI ATGRIEŠANAI:

Iepakošana sūtījuma atgriešanai

Lūdzu, rūpīgi iepakojiet savu sūtījumu, izmantojot papildus iekšējo iepakojumu, ja tas ir nepieciešams. Ārējam iepakojumam ir jābūt no izturīga un stingra materiāla. Lūdzu, izmantojiet kvalitatīvu sūtījuma aizlīmēšanas metodi, it īpaši, ja pakas saturs ir smags. Detalizēti iepakošanas ieteikumi ir atrodami šeit.

Uzlīmes pievienošana iepakojumam

Lūdzu, pielīmējiet uzlīmi ārējam iepakojumam tā, lai uzlīme netiktu pārlocīta uz pakas stūriem un lai tā apsegtu sākotnējo uzlīmi, ar kuru sūtījums tika piegādāts. Pareizi uzlīmētai atgriešanas uzlīmei pilnībā jānosedz iepriekšējais uzlīmes svītrkods (lai tas vairāk nebūtu redzams).

Sūtījumu paņemšanas laika intervāli ir redzami pie kurjera pieteikuma formas un ir atkarīgi no paņemšanas adreses.