Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Vēlos atgriezt sūtījumu nosūtītājam – kāda ir noteiktā kārtība?

Informācija un palīdzība
Vēlos atgriezt sūtījumu nosūtītājam – kāda ir noteiktā kārtība?
Kategorija: Noteikumi saņēmējiem

Ja nepieciešams atgriezt GLS sūtījumu, lūdzu, sazinieties ar nosūtītāju, lai precizētu sūtījuma atgriešanas iespējas un kārtību.

Ja vēlaties atgriezt Parcel connect / Postal parcel sūtījumu lūdzu, sekojiet šai kārtībai:

  1. Ja esat saņēmis sūtījumu ar uzlīmi Weltpaket vai DHL Paket International, sūtījuma atgriešanu veiciet, dodoties uz Jums ērtāko Latvijas pasta nodaļu.
  2. Ja esat saņēmis sūtījumu ar uzlīmi Parcel Connect vai Postal Parcel, Jūs varat atgriezt sūtījumu, ja nosūtītājs pakā ir ievietojis atgriešanas jeb Return uzlīmi. Ja šāda uzlīme nav ievietota, Jums nepieciešams sazināties ar nosūtītāju un pieprasīt  Jums atsūtīt sūtījuma atgriešanas uzlīmi.

Iepakošana sūtījuma atgriešanai

Lūdzu, rūpīgi iepakojiet savu sūtījumu, izmantojot papildus iekšējo iepakojumu, ja tas ir nepieciešams. Ārējam iepakojumam ir jābūt no izturīga un stingra materiāla. Lūdzu, izmantojiet kvalitatīvu sūtījuma aizlīmēšanas metodi, it īpaši, ja pakas saturs ir smags. Detalizēti iepakošanas ieteikumi ir atrodami šeit

Uzlīmes pievienošana iepakojumam

Lūdzu, pielīmējiet uzlīmi ārējam iepakojumam tā, lai uzlīme netiktu pārlocīta uz pakas stūriem un lai tā apsegtu sākotnējo uzlīmi, ar kuru sūtījums tika piegādāts. Pareizi uzlīmētai atgriešanas uzlīmei pilnībā jānosedz iepriekšējais uzlīmes svītrkods (lai tas vairāk nebūtu redzams).

Kā atgriezt sūtījumu

Preču atgriešanu iespējams veikt šādos veidos:

  1. Sazinoties ar Itella un piesakot sūtījuma paņemšanu no savas dzīvesvietas (pasūtot kurjeru) . Piesakiet paņemšanu, rakstot uz e-pasta adresi express.lv@itella.com vai sazinoties ar Itella Klientu Servisu pa tel. 67815914 vai 29153495, darba dienās no 8:00 – 18:00 vai aizpildot kontakta formu.
  2. Nododot atgriežamo sūtījumu klātienē Smartpost Itella paku punktā Green Park (Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167). Paku punkta darba laiks darba dienās no 8:30 – 17:30.

Lūdzam ievērot, ka nododot atgrieztās preces kurjeram vai nododot paku punktā, precēm jābūt iepakotām un iepakojumam ir jābūt uzlīmētai atgriešanas uzlīmei. Itella ir tiesības neieņemts nepietiekami vai neatbilstoši iepakotus sūtījumus, ja tie neatbilst drošas transportēšanas prasībām.

Sūtījumu paņemšana

Rīga Pieteikums saņemts līdz plkst.14:00 Sūtījuma paņemšana pieteikuma dienā
Rīga Pieteikums saņemts pēc plkst.14:00 Sūtījuma paņemšana nākamajā darba dienā
Ārpus Rīgas Pieteikums saņemts līdz plkst.16:00 Sūtījuma paņemšana nākamajā darba dienā
Ārpus Rīgas Pieteikums saņemts pēc plkst.16:00 Sūtījuma paņemšana aiznākamajā darba dienā