Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kāda ir sūtījuma saņemšanas kārtība Smartpost paku terminālī vai Smartpost paku punktā?

Informācija un palīdzība
Kāda ir sūtījuma saņemšanas kārtība Smartpost paku terminālī vai Smartpost paku punktā?
Kategorija: Piegāde uz Smartpost

Instrukcija pakas saņemšanai Smartpost paku terminālī vai Smartpost paku punktā (Narvesen) saņēmējam tiek nosūtīta īsziņas (SMS) veidā uz saņēmēja norādīto tālruni pēc tam, kad paka ir ievietota Smartpost.

Kā saņemt paku Smartpost terminālī – saņēmējam tiek nosūtīts unikālais PIN kods un attiecīgais termināļa nodalījuma numurs, kurā ir ievietota paka. Smartpost termināļa darbības princips paredz ievadīt saņemto PIN kodu tieši nodalījuma durtiņās, nospiežot C, PIN kods un OK. Īsziņa satur informāciju par Smartpost termināļa atrašanās adresi, kā arī termiņu, līdz kuram paka tiks uzglabāta. Ja paka netiek izņemta, saņēmējam tiek nosūtītas 2 atkārtotas īsziņas. Paka tiek atgriezta nosūtītājam pēc 7 dienām, ja saņēmējs pēc pakas neierodas.

Kā saņemt paku Smartpost paku punktā – saņēmējam tiek nosūtīta Smartpost punkta (Narvesen) adrese un unikālais PIN kods. Ierodoties pēc sūtījuma saņēmējam ir jāuzrāda PIN kods Smartpost punkta pārdevējam, lai paka tiktu izsniegta. Paka tiek atgriezta nosūtītājam pēc 7 dienām, ja saņēmējs pēc tās neierodas.

Smartpost termināļu un punktu atrašanās vietas kartē, darba laikus un papildus informāciju varat atrast sadaļā Smartpost

Ar papildus informāciju varat iepazīties sadaļā Noteikumi saņēmējiem.