Privātuma politika
Šajā Privātuma politikā sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Itella Logistics”, reģistrācijas numurs 40003567822 (turpmāk – “Mēs”), adrese: Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, Latvija, LV-2167, izskaidro, kā Mēs kā Jūsu personas datu pārzinis apstrādājam Jūsu personas datus, kā arī sniedz informāciju par Jūsu kā datu subjektu tiesībām un to, kā Jūs varat izmantot šīs tiesības.
Apstrādājot Jūsu personas datus, Mēs ievērojam un izpildām Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas (ES) 2016/679 (turpmāk – Vispārīgā datu aizsardzības regula vai GDPR) noteikumus, Latvijas Republikas Fizisko personu datu apstrādes likumu un citus piemērojamos normatīvos aktus, kas regulē personas datu aizsardzību.
Šajā Privātuma politikā skaidrosim, kā mēs uzkrājam un izmantojam Jūsu personas datus un ko mēs darām, lai nodrošinātu Jūsu personas datu aizsardzību. Šīs Privātuma politikas mērķis ir palīdzēt Jums izprast, kāpēc un kā mēs apstrādājam Jūsu personas datus un kādas ir Jūsu tiesības attiecībā uz Jūsu personas datiem.
Šī Privātuma politika attiecas uz Jums, ja esat Mūs klients, esam noslēguši sadarbības līgumu, lietojat Mūsu vietnes www.itella.lv un/vai my.smartpost.lv, kā arī tad, ja vienkārši meklējat un interaktējaties ar mums saistītu informāciju interneta vidē.
1. ATBILDĪGAIS PAR PERSONAS DATU APSTRĀDI
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Itella logistics”, reģistrācijas numurs: 40003567822, adrese: Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, Latvija, LV-2167, e-pasts saziņai: office.riga@itella.com.
2. KĀDUS PERSONAS DATU APSTRĀDES PRINCIPUS MĒS IEVĒROJAM APSTRĀDĀJOT JŪSU PERSONAS DATUS?
2.1. Mēs ievērosim spēkā esošo piemērojamo tiesību aktu prasības, tostarp GDPR.
2.2. Mēs apstrādāsim Jūsu personas datus likumīgā, godīgā un caurredzamā veidā.
2.3. Mēs vāksim Jūsu personas datus noteiktiem, skaidri definētiem un likumīgiem mērķiem un neapstrādāsim tos veidā, kas nav saderīgs ar šiem mērķiem, izņemot likumā noteiktos gadījumos.
2.4. Mēs veiksim visus saprātīgos pasākumus, lai nodrošinātu, ka neprecīzi vai nepilnīgi personas dati, ņemot vērā to apstrādes mērķus, tiek laboti, papildināti, to apstrāde apturēta vai dati iznīcināti bez kavēšanās.
2.5. Mēs glabāsim personas datus formātā, kas pieļauj Jūsu identifikāciju ne ilgāk kā nepieciešams to apstrādes mērķiem.
2.6. Mēs nesniegsim personas datus trešajām personām un nepubliskosim tos, izņemot gadījumus, kas norādīti šajā Privātuma politikā vai piemērojamos tiesību aktos.
2.7. Mēs nodrošināsim, ka Jūsu personas dati tiek apstrādāti tā, lai ar atbilstošiem tehniskiem vai organizatoriskiem pasākumiem nodrošinātu to pienācīgu aizsardzību, tostarp pret nesankcionētu vai nelikumīgu apstrādi, kā arī pret nejaušu nozaudēšanas risku, iznīcināšanu vai bojāšanu.
3. KĀDUS PERSONAS DATUS MĒS APSTRĀDĀJAM?
3.1.Personiskus datus – vārdu un uzvārdu, personas kodu, dzimšanas datus
3.2. Kontaktinformāciju – tālruņa numuru, e-pasta adresi, dzīvesvietas adresi
3.3. Drošības kameras ierakstus – drošības kameru ierakstus, kas tiek veikti Mūsu apmeklētāju un īpašuma aizsardzībai
3.4. Ienākošo un izejošo telefona sarunu audioierakstus– balss ierakstus, kas iegūti no telefona sarunu audioierakstiem ar klientiem un potenciālajiem klientiem
3.5. Ienākošo un izejošo e-pasta saraksti – saraksti ar klientiem un potenciālajiem klientiem
3.6. Pakalpojuma datus – tie ir dati, kas atspoguļo Jūsu rīcību attiecībā pret Mūsu pakalpojumu izmantošanu, piemēram, par Jūsu iegādātajiem pakalpojumiem un produktiem, dati par iespējamiem pārkāpumiem un par noslēgto līgumu ar Jums
3.7. Maksājumu instrumentu datus– šos datus mēs apkopojam un glabājam, ja Jūs veicat apmaksu sūtījuma piegādes brīdī. Ja apmaksa tiek veikta izmantojot termināli, tad konkrētie personas dati nepilnā, neatšifrējamā formā ietvers šādu informāciju – kredītkartes vai debetkartes veids, pēdējie četri cipari no maksājumu kartes numura. Ja apmaksa tiek veikta izmantojot linku, tad konkrētie personas dati ietvers šādu informāciju- Jūsu kredītiestādes nosaukums un IBAN numurs. Ja apmaksa par Mūsu pakalpojumiem notiek ar pārskaitījumu no Jūsu bankas konta, tad konkrētie personas dati ietvers šādu informāciju – maksātāja vārds, uzvārds, IBAN numurs, maksātāja maksājumu institūcijas nosaukums.
3.8. Sociālo tīklu dati – sociālo tīklu konta nosaukums; personas foto; personas reakcijas uz Mūsu radīto saturu (patīk, komentāri, dalīšanās).
3.9. Kvalifikācijas informācija – CV; motivācijas vēstule; cita informācija, kas saistīta ar Jūsu profesionālo kompetenci un ko Jūs brīvprātīgi sniedzat, piesakoties darbam
3.10. Vietņu informācija – Interneta adrese (IP); izmantotā tīmekļa pārlūka veids; apmeklējumu skaits; aplūkotās vietnes lapas; vietnē pavadītais laiks; norādītais interneta avots; informācija par izmantoto ierīci; valoda; valsts; interneta pakalpojumu sniedzējs u.c.
4. PERSONAS DATU APSTRĀDES TIESISKAIS PAMATS
4.1. Jūsu personas datu apstrāde ir balstīta uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:
4.1.1. līguma noslēgšana, izpilde, grozīšana un pārvaldība (GDPR 6. panta 1. punkta (b) apakšpunkts);
4.1.2. Mūsu juridisko pienākumu un tiesisko prasību izpilde (GDPR 6. panta 1. punkta (c) apakšpunkts);
4.1.3. Mūsu leģitīmo interešu īstenošana (GDPR 6. panta 1. punkta (f) apakšpunkts);
4.1.4.Jūsu piekrišanas īstenošana (GDPR 6. panta 1. punkta (a) apakšpunkts).
4.2. Ciktāl un ar nosacījumiem, ko paredz piemērojamie tiesību akti, uz Jūsu personas datu apstrādi var attiekties viens vai vairāki no iepriekš minētajiem tiesiskajiem pamatiem.
5. KĀ MĒS VĀCAM JŪSU PERSONA DATUS?
5.1. Mēs apstrādājam jūsu personas datus, kas iegūti šādos veidos:
5.1.1. kad Jūs sniedzat mums personas datus. Jūs sniedzat mums savus personas datus un citu informāciju, izmantojot itella.lv un/vai my.smartpost.lv vietnes, slēdzot ar Mums līgumu, reģistrējoties Mūsu pašapkalpošanās sistēmās, rakstot Mums vai sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa tālruni, e-pastu vai izmantojot citus saziņas līdzekļus, iesniedzot savas sūdzības un/vai jautājumus utt.;
5.1.2. kad Jūs izmantojat Mūsu itella.lv un/vai my.smartpost.lv vietnes. Izmantojot šīs vietnes, noteikta informācija (piemēram, izmantotais tīmekļa pārlūka tips, vietnes apmeklējumu skaits, apskatītās vietnes lapas utt.) tiek savākta automātiski;
5.1.3. kad Mēs saņemam Jūsu personas datus no citām personām atbilstoši normatīvo aktu un/vai šīs Privātuma politikas noteiktajai kārtībai.
6. KĀDAM MĒRĶIM UN UZ KĀDA TIESĪBU PAMATA MĒS APSTRĀDĀJAM JŪSU PERSONAS DATUS?
Personas datu apstrāde notiek dažādiem mērķiem, un katrai datu apstrādei ikviena mērķa labā jānorit, ievērojot tiesiskumu. Mēs Jūsu personas datu apstrādē balstāmies uz šīs politikas 5.punktā minētajiem mērķiem, kas detalizētāk izklāstīti zemāk.
6.1. Līguma izpildīšanai nepieciešamā datu apstrāde
Pamatojoties uz šīm tiesībām, veicam Jūsu datu apstrādi tad, ja tas ir nepieciešams ar Jums noslēgtā līguma izpildei vai pirms tam veicamiem procesiem, kas nepieciešami tā noslēgšanai, pamatojoties uz Jūsu pieprasījumu. Zemāk minētos datus izmantojam minētajiem mērķiem tādēļ, lai padarītu iespējamu un garantētu ar Jums noslēgtajā līgumā iekļauto pakalpojumu izpildi.
Apstrādes mērķis | Personas datu kategorijas |
Saziņa pirms līguma noslēgšanas (izvaicāšana par pakalpojumiem un atbilžu sniegšana) | Personiskie dati, kontaktinformācija |
Rēķini (rēķinu sastādīšana, izsniegšana un maksājumu iekasēšana) | Personiskie dati, kontaktinformācija |
Reģistrācijas nolūkos Mūsu pašapkalpošanās kontiem My Smartpost un Smartship, kā arī šo pašapkalpošanās kontu izmantošanai: | Personiskie dati, kontaktinformācija, pakalpojuma dati |
Saziņas uzturēšana ar klientiem, attiecību attīstīšana (ar līguma slēgšanu un līguma izpildi saistītas informācijas iesniegšana) | Personiskie dati, kontaktinformācija, pakalpojuma dati |
Ar pakalpojumu izmantošanu saistītu izmaksu aprēķināšana un pārvaldīšana | Personiskie dati, pakalpojuma dati |
Tādu apstākļu un notikumu pārvaldīšana, kas ietekmē klienta lēmumu par pakalpojuma izvēli (informēšana, sūdzību izskatīšana) | Personiskie dati, kontaktinformācija |
Klienta identificēšana | Personiskie dati |
6.2. Datu apstrāde, kas nepieciešama likumā noteikto Mūsu pienākumu izpildei
Zemāk norādītajos gadījumos mums jāapstrādā Jūsu personas dati, jo to paredz likums. Ja datu apstrāde ir nepieciešama saskaņā ar likumu, tad nedz Mēs, nedz Jūs šo datu apstrādi ietekmēt nevarat. Pamatojoties uz tiesiskumu, veicam datu apstrādi šādiem mērķiem:
Apstrādes mērķis | Personas datu kategorijas |
Grāmatvedība (t.sk. grāmatvedības pirmdokumentu saglabāšana) | Personiskie dati, kontaktinformācija |
Datu valsts inspekcijas un datu subjekta informēšana par pārkāpumiem, kas saistīti ar personas datiem | Personiskie dati, kontaktinformācija, pakalpojuma dati |
Atbildot uz valsts pārvaldes institūciju un valsts iestāžu informācijas pieprasījumiem | Personiskie dati, kontaktinformācija |
6.3. Datu apstrāde pamatojoties uz Mūsu leģitīmajām interesēm
Leģitīmā interese nozīmē, ka mums nav tiešas nepieciešamības apstrādāt Jūsu datus līguma noslēgšanas brīdī, kā arī nav juridiska pienākuma to darīt, tomēr datu apstrāde ir nepieciešama citu svarīgu iemeslu dēļ. Šī apstrāde palīdz mums uzlabot piedāvātos pakalpojumus un produktus, padarot tos Jums ērtākus, tāpat šī apstrāde palīdz mums nodrošināt īpašuma, klientu un darbinieku drošību, izmantojot videonovērošanu; kā arī pieņemt lēmumus par uzņēmuma darbību, balstoties uz statistikas datiem. Tā kā datu apstrāde, balstoties uz leģitīmo interesi, nav saistīta ar likuma prasībām vai Jūsu piekrišanu, Jums ir tiesības lūgt paskaidrojumus vai iesniegt iebildumus un pretenzijas, ja uzskatāt, ka šī apstrāde pārkāpj Jūsu tiesības.
Apstrādes mērķis | Personas datu kategorijas |
Mūsu pakalpojumu attīstīšana | Personiskie dati, kontaktinformācija, ienākošo un izejošo telefona sarunu audioieraksti |
Mūsu grupas iekšējā datu apmaiņa | Personiskie dati, kontaktinformācija, pakalpojuma dati |
Mārketinga profila veidošana (skaidrojumu skat. zem tabulas) | Personiskie dati, kontaktinformācija, pakalpojuma dati |
Mūsu īpašuma, darbinieku un klientu un datu aizsardzība – noziedzīgu nodarījumu novēršana vai atklāšana saistībā ar īpašuma aizsardzību un personu vitāli svarīgu interešu, tajā skaitā dzīvības un veselības, aizsardzību | Drošības kameras ieraksti |
Mārketinga pasākumi | Personiskie dati, kontaktinformācija |
Saziņas uzturēšana ar klientiem, attiecību attīstīšana (atbildēšana uz pieprasījumiem, vispārīgā klientu apkalpošana, informācijas apmaiņa) | Personiskie dati, kontaktinformācija, pakalpojuma dati |
Vispārīgā pakalpojumu statistika | Personiskie dati, dati par pakalpojumu |
Pierādījumu nodrošināšana pret prasījumiem par pakalpojuma neatbilstību un/vai līgumsaistību izpildi, ka arī pierādījumu nodrošināšana pret iespējamo prasījumu, kas izriet no delikta; klientu apkalpošanas kvalitātes kontrole un uzlabošana | Balss ieraksti, kas iegūti no ienākošo un izejošo telefona sarunu audioierakstiem, drošības kameru ieraksti; ienākošā un izejošā e-pasta sarakste ar klientiem un potenciālajiem klientiem; maksājumu instrumentu dati (nepilni) |
Mārketinga profila veidošana – Mārketinga nolūkos mēs apstrādājam Jūsu datus, izmantojot dažādas tehnoloģijas, kas ļauj, piemērojot matemātiskas analīzes, statistikas vai citas metodes, veidot mārketinga profilus, analizēt sakritības un prognozēt tendences. Tas mums dod iespēju labāk izprast un paredzēt klientu vēlmes attiecībā uz Mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem, lai tos attiecīgi attīstītu. Jūs sniedzat mums iespēju veidot personalizētus piedāvājumus, kas ir pielāgoti tieši Jūsu vajadzībām, kā arī padarīt Mūsu pakalpojumus vēl lietotājam draudzīgākus.
6.4. Datu apstrāde pamatojoties uz Jūsu piekrišanu
Lai varētu izveidot pakalpojumus, kas ir īpaši pielāgoti jūsu vajadzībām, un nodrošinātu personīgu apkalpošanu, dažkārt Mums ir nepieciešama Jūsu piekrišana personas datu apstrādei. Ja sniegsiet Mums savu piekrišanu, mēs varēsim Jums nosūtīt jaunākās ziņas, kā arī informāciju par Mūsu sadarbības partneru piedāvājumiem.
Jūs vienmēr varat atsaukt savu piekrišanu (atsevišķi vai visas vienlaicīgi vienlaicīgi). Ja piekrišana tika sniegta tiešsaistē, to var atsaukt, izmantojot attiecīgo piekrišanas lodziņu Mūsu pašapkalpošanās vidē. Ja piekrišana tika sniegta citā veidā, varat to atsaukt, nosūtot Mums paziņojumu uz e-pastu: office.riga@itella.com. Atsaucot piekrišanu, Mēs pārtrauksim Jūsu datu apstrādi attiecīgajam mērķim, kuram Jūs bijāt piekritis.
Apstrādes mērķis | Personas datu kategorijas |
Mūsu sociālo mediju kontu (Facebook, LinkedIn, Youtube) pārvaldības un administrēšanas nolūkos | Sociālo tīklu dati |
Loteriju un konkursu organizēšanas un vadīšanas nolūkos | Personas dati, kontaktinformācija, sociālo tīklu dati |
Tiešais mārketings (e-vēstules, SMS) | Personīgie dati, kontaktinformācija |
Vakanto amatu kandidātu atlases nolūkos | Personīgie dati, kontaktinformācija, kvalifikācijas informācija |
Vietnes funkcionalitātes nodrošināšanas, vietnes administrēšanas, iespējamo darbības traucējumu diagnosticēšanas, statistiskās analīzes veikšanas nolūkos, lai noskaidrotu jūsu vajadzības, kas saistītas ar noteiktām funkcijām, un analizētu, kā un kur mēs varam izmantot pieejamos resursus visefektīvāk. | Vietņu informācija |
7. PERSONAS DATU NODOŠANA TREŠAJĀM PERSONĀM
7.1. Pieeja Jūsu personas datiem Mūsu uzņēmumā ir tikai tiem darbiniekiem, kuriem tie nepieciešami, lai izpildītu savus pienākumus. Ārpus uzņēmuma Jūsu datiem piekļuve ir stingri ierobežota, izņemot gadījumus, kas aprakstīti zemāk, vai ja personas datu apstrāde ir nepieciešama.
7.2. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Mēs nepārsūtam un citādi neizpaužam Jūsu personas datus trešajām pusēm, izņemot šādos gadījumos:
7.2.1 ja Mums ir Jūsu pieprasījums un/vai piekrišana;
7.2.2. datu apstrādātājiem, kuri apstrādā Jūsu personas datus Mūsu vārdā un mūsu noteiktajiem mērķiem, kas norādīti šajā Privātuma politikā (piemēram, IT, servera pakalpojumu sniedzējiem, mārketinga pakalpojumu sniedzējiem);
7.2.3. tiesībaizsardzības iestādēm un/vai tiesību aizsardzības institūcijām, iestādēm un/vai citiem datu saņēmējiem, kuriem dati ir jānodod saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
7.3. Gadījumos, kad mēs nododam datus šajā Privātuma politikas 7.2.2. punktā minētajos gadījumos (t.i., datu apstrādātājiem), mēs pieprasām, lai datu apstrādātāji apstrādātu nodotos datus tikai saskaņā ar mūsu norādījumiem, mūsu noteiktajiem mērķiem un saskaņā ar šo Privātuma politiku, personu datu tiesiskās aizsardzības likumiem un mūsu un datu apstrādātāju noslēgtajiem datu apstrādes līgumiem.
7.4. Lai izpildītu leģitīmu mērķi un uz tiesiska pamata, mēs varam nodot Jūsu personas datus subjektiem ārpus Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) (piemēram, ja mūsu datu apstrādātāji vai datu saņēmēji atrodas ārpus EEZ). Gadījumos, kad personas dati tiek nodoti no EEZ uz valstīm, kuras Eiropas Komisija nav atzinusi par valstīm ar atbilstošu personas datu aizsardzības līmeni, mēs veicam visus atbilstošos pasākumus, lai aizsargātu Jūsu personas datus (piemēram, mēs pamatojam personas datu nodošanu uz Eiropas Komisijas apstiprinātajām standarta līguma klauzulām par datu nodošanu).
7.5. Mēs varam nodot Jūsu datus citu Posti grupas uzņēmumu ietvaros- mēs kopīgojam jūsu personas datus ar citiem grupas uzņēmumiem (tikai tiem, kas atrodas Eiropas Savienībā), kad tas ir nepieciešams vadības lēmumu pieņemšanai, grupas uzņēmumu biznesa attīstībai un koplietošanas datu sistēmu izmantošanai.
8. CIK ILGI MĒS GLABĀJAM JŪSU PERSONAS DATUS?
Mēs uzglabāsim Jūsu personas datus tik ilgi, cik tas būs nepieciešams saskaņā ar normatīvo aktu prasībām vai arī tik ilgi, cik tas būs nepieciešams, lai īstenotu šajā Privātuma politikā noteiktos mērķus. Zemāk norādīti personas datu glabāšanas termiņi:
Uzglabāšanas termiņš | Piemēri |
3 mēneši (pēc ieraksta veikšanas) | Drošības kameru ieraksti |
Līdz atsaukumam | Elektroniskā pasta adrese no personas, kura piekritusi saņemt jaunumus un ziņas par Mums |
10 gadi (pēc līguma beigšanās, izpildes) | Dati par klientu līgumiem un pakalpojumiem, kas palīdz Mūs un Jūs aizsargāt iespējamu domstarpību gadījumā vai iesniedzot prasību tiesisko interešu aizsardzībai |
10 gadi (pēc līguma beigšanās, izpildes) | Grāmatvedības pirmdokumenti (piemēram, klienta biedra līgums un rēķini) |
Līdz piekrišanas atsaukšanai | Datiem, kuru apstrādei esat sniedzis savu piekrišanu |
7 mēneši (pēc audio ieraksta pabeigšanas dienas) standarta gadījumā, tomēr atsevišķos gadījumos, kad tas ir nepieciešams līgumsaistību nodrošināšanai un pierādīšanai termiņš var tikt pagarināts līdz 10 gadiem | Balss ieraksti, kas iegūti no ienākošo un izejošo telefona sarunu audioierakstiem |
10 gadi (pēc e-pasta sarakstes pabeigšanas dienas) | Ienākošā un izejošā e-pasta sarakste ar klientiem |
6 mēneši pēc līgumisko attiecību izbeigšanas | Maksājumu instrumentu datus nepilnā, neatšifrējamā formā |
9. JŪSU TIESĪBAS UN TO IZMANTOŠANA
9.1. Kā datu subjektam Jums ir šādas tiesības:
9.1.1. tiesības tikt informētam par Mūsu veikto Jūsu personas datu apstrādi. Jums ir tiesības saņemt informāciju par apstrādātajiem Jūsu personas datiem, personas datu avotiem, apstrādes mērķiem, tiesisko pamatu, glabāšanas termiņiem, personām, saņēmējiem vai datu apstrādātājiem, datu subjekta tiesībām utt.;
9.1.2. tiesības piekļūt apstrādātajiem Jūsu personas datiem. Jums ir tiesības piekļūt un saņemt apstrādāto savu personas datu kopiju;
9.1.3. tiesības pieprasīt apstrādāto Jūsu personas datu labošanu. Jums ir tiesības pieprasīt neprecīzo Jūsu personas datu labošanu;
9.1.4. tiesības pieprasīt datu dzēšanu. Jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu, ja tie vairs nav nepieciešami to vākšanas mērķim, ja Jūs atsaucat savu piekrišanu datu apstrādei, kas tika veikta, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, ja Mēs apstrādājam Jūsu datus, pamatojoties uz leģitīmām interesēm, un Jūs iebilstat pret šādu apstrādi, ja Mums jādzēš jūsu personas dati saskaņā ar juridiskajām saistībām vai ja Jūsu dati tika apstrādāti nelikumīgi;
9.1.5. tiesības ierobežot apstrādi. Jums ir tiesības ierobežot Mūsu veikto Jūsu personas datu apstrādi, ja apstrīdat datu precizitāti un mēs veicam attiecīgo pārbaudi, ja Jūsu dati ir apstrādāti nelikumīgi, bet Jūs nevēlaties to dzēšanu, ja Jūsu dati vairs nav nepieciešami vākšanas mērķim, bet Jums tie ir vajadzīgi, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu tiesiskās prasības, vai ja esat iebildis pret datu apstrādi, kā norādīts zemāk, līdz tiek pārbaudīts, vai Mūsu leģitīmās intereses ir svarīgākas par jūsu iemesliem;
9.1.6. tiesības iebilst pret datu apstrādi. Jums ir tiesības iebilst pret Jūsu datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos, kā arī iebilst pret personas datu apstrādi sabiedrības interesēs vai Mūsu leģitīmajās interesēs, ja vien šīs intereses nepārsniedz Jūsu iemeslus;
9.1.7. tiesības uz jūsu personas datu pārnesamību. Jums ir tiesības saņemt Jūsu sniegtos personas datus vai pieprasīt to nodošanu citam pārzinim strukturētā, plaši lietotā un mašīnlasāmā formātā, ja Jūsu datu apstrāde balstās uz Jūsu piekrišanu vai savstarpējo līgumu, un Jūsu dati tiek apstrādāti automātiski;
9.1.8. tiesības iesniegt sūdzību Valsts datu aizsardzības inspekcijā. Ja uzskatāt, ka jūsu tiesības ir pārkāptas, jums ir tiesības vērsties Valsts datu aizsardzības inspekcijā.
9.2. Lai īstenotu savas tiesības, jūs varat sazināties ar mums jebkurā laikā pa e-pastu office.riga@itella.com. Pirms nodrošināt jūsu tiesību īstenošanu, mums ir tiesības pieprasīt Jūsu identitātes apliecinājumu.
9.3. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu tiesību īstenošana var būt atkarīga no specifiskajiem nosacījumiem, kas noteikti normatīvajos aktos, un Mēs varam pamatoti atteikties izpildīt Jūsu pieprasījumu īstenot noteiktas tiesības, ja tam ir tiesiski pamatoti iemesli.
9.4. Atbildes uz jūsu pieprasījumiem par tiesību īstenošanu tiks sniegtas nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā no pieprasījuma saņemšanas. Šo termiņu var pagarināt vēl par diviem mēnešiem, ņemot vērā pieprasījuma sarežģītību un apjomu. Par pagarinājumu Jūs tiksiet informēts viena mēneša laikā pēc pieprasījuma saņemšanas, norādot iemeslus. Pieprasījumu izpilde ir bezmaksas, tomēr mēs varam pieprasīt samērīgu maksu, ja pieprasījumi ir acīmredzami nepamatoti, atkārtoti vai pārmērīgi.
10. TIEŠĀ MĀRKETINGA PAZIŅOJUMI
10.1. Mēs sūtīsim Jums tiešā mārketinga ziņojumus tikai pēc tam, kad būsiet devis savu iepriekšēju piekrišanu šādai personas datu apstrādei. Jūs jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu, nosūtot attiecīgu paziņojumu uz office.riga@itella.com un/vai sekojot norādījumiem, kas norādīti katrā ziņojumā.
10.2. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību, kas balstīta uz Jūsu iepriekšējo piekrišanu pirms tās atsaukšanas.
10.3. Saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajiem nosacījumiem Mēs varam izmantot Jūsu personas datus, lai veiktu mārketingu Mūsu līdzīgiem pakalpojumiem, pamatojoties uz Mūsu leģitīmajām interesēm. Jums ir tiesības iepriekš iebilst, sazinoties ar mums pa office.riga@itella.com. Jūs varat arī vēlāk iebilst vai atteikties no šādas jūsu personas datu izmantošanas, sazinoties ar mums pa office.riga@itella.com un/vai sekojot norādījumiem, kas norādīti katrā ziņojumā.
11. PROFILĒŠANA
11.1. Mēs varam izmantot Jūsu personas datus profilēšanai tikai ar jūsu iepriekšēju rakstisku piekrišanu.
11.2. Ar Jūsu piekrišanu Mēs varam veikt profilēšanas darbības, lai piešķirtu Jūs atbilstošai klientu kategorijai un sniegtu Jums individuālus komerciālos piedāvājumus, kas atbilst Jūsu vajadzībām.
11.3. Apstrādājot Jūsu personas datus iepriekš minētajiem mērķiem, mēs neizmantojam automatizētus lēmumu pieņemšanas procesus, tostarp profilēšanu, kas varētu radīt Jums tiesiskas sekas vai būtiski ietekmēt Jūs. Jebkurā gadījumā Jums ir tiesības pieprasīt cilvēka iejaukšanos, lai izteiktu savu viedokli vai iebilstu pret šādu piešķiršanu. Jūs to varat izdarīt, nosūtot mums paziņojumu uz office.riga@itella.com.
12. PERSONAS DATU DROŠĪBAS NODROŠINĀŠANA
12.1. Jūs apņematies mums sniegt tikai savus un pareizus datus, aizsargāt savus datus un nedalīties ar tiem, tostarp jūsu pieteikšanās datiem (piemēram, pašapkalpošanās vietnē), ar trešajām personām.
12.2. Mēs apstrādāsim jūsu personas datus atbildīgi un droši, ņemot vērā normatīvajos aktos noteiktās personas datu drošības prasības. Mēs ieviesīsim atbilstošus tehniskos un organizatoriskos datu aizsardzības pasākumus, kas noteikti normatīvajos aktos, lai aizsargātu jūsu apstrādātos personas datus pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, bojājumu, izmainīšanu, zaudēšanu, izpaušanu, kā arī pret jebkuru citu nelikumīgu apstrādi gan datu apstrādes līdzekļu noteikšanas laikā, gan pašas apstrādes laikā. Personas datu drošības pasākumi un to līmenis tiek noteikts, ņemot vērā riskus, kas izriet no personas datu apstrādes.
12.3. Mēs nodrošinām juridiskos, organizatoriskos, fiziskos un tehniskos drošības pasākumus, lai aizsargātu Jūsu personisko informāciju.
Fiziskie pasākumi – dokumenti, kas satur personas datus un ir papīra formātā, tiek uzglabāti slēgtās telpās un skapjos, pie kuriem pieeja ir tikai konkrētiem darbiniekiem, kuriem tā nepieciešama, lai pildītu darba pienākumus. Iekārtas, kas tiek izmantotas datu apstrādei, un IT sistēmas ir pienācīgi aizsargātas pret ugunsgrēkiem, pārkaršanu, ūdens radītiem bojājumiem, kā arī strāvas svārstībām un pārtraukumiem.
Tehniskie pasākumi – tiek veikta videonovērošana; darba datori tiek aizsargāti ar parolēm uz ekrānsaudzētājiem, kad darbinieki atstāj darba vietu; tiek nodrošināts, ka IT sistēmas nepieļauj vairākus nesekmīgus mēģinājumus ievadīt lietotāja datus, bloķējot pieeju pēc noteikta mēģinājumu skaita; īpaši apdraudētas iekārtas, kā piemēram, klēpjdatori un viedtālruņi, ir aprīkoti ar papildu aizsardzību, piemēram, šifrēšanu.
Organizatoriskie pasākumi – katram IT sistēmas lietotājam ir piešķirtas konkrētas lomas un piekļuves līmeņi; tiek nodrošināts, ka piekļuves tiesības tiek slēgtas, kad darbinieks pārtrauc darba attiecības; tiek garantēts, ka publiski pieejamās telpās var iekļūt tikai personas ar atbilstošu pilnvarojumu datu apstrādei.
Ja tiek izmantoti ārējie pakalpojumu sniedzēji, kas apstrādā jūsu personas datus, ar tiem tiek noslēgts līgums, kas paredz pienākumus: a) nodrošināt personas datu konfidencialitāti un drošību, un b) apstrādāt datus saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
13. SĪKDATNES
13.1. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Mūsu vietnēs www.itella.lv un/vai my.smartpost.lv tiek izmantotas sīkdatnes. Vairāk informācijas par sīkdatnēm varat atrast Sīkdatņu politikā, kas ir neatņemama Privātuma politikas sastāvdaļa.
14. TIESĪBAS IESNIEGT SŪDZĪBU
14.1. Ja uzskatāt, ka Jūsu tiesības ir pārkāptas, Jūs vienmēr varat sazināties ar Mums pa e-pastu office.riga@itella.com un/vai iesniegt sūdzību Valsts datu inspekcijā (Elijas iela 17, Rīga, LV-1050, e-pasts pasts@vdi.gov.lv).
15. KONTAKTINFORMĀCIJA
15.1. Personas datu pārzinis, kurš apstrādā šajā Privātuma politikā norādītos personas datus, ir:
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Itella logistics”, reģistrācijas numurs: 40003567822, adrese: Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, Latvija, LV-2167, e-pasts saziņai: office.riga@itella.com.
15.2. Ja jums ir kādi jautājumi vai vēlaties saņemt papildu informāciju, kas saistīta ar šo Privātuma politiku, varat sazināties ar mums, izmantojot šādu kontaktinformāciju: office.riga@itella.com.
16. PRIVĀTUMA POLITIKAS SPĒKĀ ESAMĪBA UN GROZĪJUMI
16.1. Mēs paturam tiesības jebkurā laikā grozīt Privātuma politiku. Mēs informēsim Jūs par visiem Privātuma politikas grozījumiem un publicēsim jauno Privātuma politikas versiju vietnē, tāpēc lūdzu regulāri pārskatiet Privātuma politikas noteikumus.