Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Sūtījuma izsekošana

Itella sūtījuma izsekošana – pakas meklēšana. Pakas statuss un atrašanās vieta.

Lūdzu, ievadiet pakas numuru (tracking number):

Kur atrodas mans sūtījums?

Gadījumā, ja sūtījuma izsekošana nav izdevusies (piemēram, Jūsu rīcībā ir kļūdains pakas numurs) vai arī vēlaties prezicēt sūtījuma esošo atrašanās vietu, lūdzam Jūs sazināties ar mūsu Klientu Servisu darba dienās no plkst.: 8:00 līdz 18:00, aizpildot kontakta formu.

Ja neesat pārliecināts, vai Nosūtītājs ir pievienojis Saņēmēja kontakttelefonu un Jūsu sūtījums vēl ir tikai ceļā uz Latviju, lūdzu, sniedziet mums šo papildus informāciju, aizpildot kontakta formu, lai sūtījuma pirmā piegāde būtu veiksmīga.

Ja sūtījuma izsekošanā uzrādās neveiksmīgs sūtījuma piegādes mēģinājums (norāde par adreses piekļuves grūtībām vai tml.), lūdzam Jūs aizpildīt pieteikuma formu, norādot precīzu piegādes adresi un Saņēmēja kontaktinformāciju.

Informācija un palīdzība

Biežāk uzdotie jautājumi par Itella pakalpojumiem un noderīga informācija

Noteikumi saņēmējiem

Sūtījumu saņemšanas noteikumi un kārtība

Sazinieties ar Klientu Servisu


Pirmd. – Piektd. 8:00 – 18:00