Kā nosūtīt paku ar Smartpost


Kā nosūtīt paku ar Smartpost

1. Sagatavo paku

Rūpīgi iepako visus priekšmetus vienā kastē un cieši aizlīmē to ar iepakojuma līmlentu. → Kā iepakot

Uzraksti uz iepakojuma:

  • saņēmēja vārdu, uzvārdu un mobilā tel. numuru;
  • sūtītāja vārdu, uzvārdu un mobilā tel. numuru.

Ja iespējams, pielīmē sagatavoto un izdrukāto pavadlapu.

Be sure to have your bank card with you, since the Smartpost online shop will require a card payment.

2. Noformē sūtījumu my.smartpost.lv

Ienāc my.smartpost.lv un izvēlies savas pakas galamērķa valsti

Izvēlies Smartpost nodalījuma izmēru, kas ir nedaudz lielāks par Tavas pakas izmēru. Lūdzu ierēķini ~1cm rezervi uz katru pusi, lai paku var viegli ievietot un izņemt no nodalījuma.

Informācija par nosūtītāju

Aizpildi visus ar * atzīmētos laukus.

Ja Tu sūti uzņēmuma vārdā, atver “Pievienot rēķinam uzņēmuma informāciju”.

Informācija par saņēmēju

Aizpildi visus ar * atzīmētos laukus.

Apmaksa

Izvēlies maksāšanas veidu un veic maksājumu.

Kad maksājums būs veikts, Tu saņemsi e-pastu ar Smartpost termināļa nosaukumu, adresi, nodalījuma No. un PIN kodu nodalījuma durtiņu atvēršanai.

Lūdzu ņem vērā!

Tavs PIN kods pakas ievietošanai ir derīgs līdz izvēlētā Smartpost termināļa darba laika beigām nākamajā dienā.

Lūdzu pārliecinies, vai uz pakas skaidri un saprotami uzrakstīti Nosūtītāja un Saņēmēja vārdi un telefona numuri. Tas ir ļoti svarīgi, lai Smartpost varētu droši un savlaicīgi Tavu paku piegādāt saņēmējam.

3. Dodies uz Smartpost termināli un ievieto paku nodalījumā

Dodies uz izvēlēto Smartpost termināli un atrodi savu nodalījumu pēc numura, ko saņēmi e-veikalā un savā e-pastā.

Pirms sāc PIN koda ievadīšanu, pārliecinies, ka Tava nodalījuma durtiņas ir aizvērtas.

Ievadi PIN kodu. Durtiņas atvērsies.

Ievieto paku nodalījumā un aizver durvis.

Vienā nodalījumā drīkst ievietot tikai vienu paku.

Pārliecinies, ka nodalījuma durvis ir pilnībā aizvērtas (lai Tava paka būtu drošībā).

Kad paka ieradīsies galamērķī, saņēmējs tiks informēts ar SMS (īsziņu).

Pakas uzglabāšanas laiks

Uzglabāšanas laiks ir 7 kalendārās dienas no pakas ierašanās brīža galapunktā Smartpost terminālā un 14 dienas Smartpost paku punktā.

Ja saņēmējs uzglabāšanas laikā paku nepaņems, tā tiks atgriezta vietējā noliktavā, un Smartpost Klientu atbalsta centrs sazināsies ar Nosūtītāju, lai veiktu turpmākās darbības.

Esi gatavs nosūtīt savu paku ar Smartpost?