Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kā atgriezt paku

Pakas atgriešanu sūtītājam var veikt tikai, pamatojoties uz zemāk aprakstītajiem paku pakalpojumiem.
Ja esat saņēmis paku ar DHL sūtījuma uzlīmi “Weltpaket” vai “Paket International”, lūdzu, vērsieties vietējā pasta nodaļā, lai veiktu pakas atgriešanu..
Ja esat saņēmis paku ar sūtījuma uzlīmi “DHL Parcel Connect” vai “GLS Itella” – Jūs varat atgriezt sūtījumu ar Itella, ja Sūtītājs Jūsu pakā ir ievietojis uzlīmi “Return” (Atgriešana).

JA JŪS ESAT SAŅĒMIS PAKU AR ATGRIEŠANAS UZLĪMI

1. Lai pārbaudītu, vai savu paku varat atgriezt ar Itella, lūdzam vispirms ievadīt pakas atgriešanas numuru (ID) my.smartpost.lv  sadaļā “Atgriešana”.

2. Lūdzu, sekojiet norādēm uz ekrāna:

  • Ja pakas atgriešana nav iespējama ar Itella vai ir nokavēts atgriešanas termiņš, lūdzu, sazinieties ar nosūtītāju.
  • Ja pakas numurs netiek pieņemts, pārbaudiet, vai ievadījāt numuru, kas redzams uz atgriešanas uzlīmes.

3. Ja pakas numurs tiek pieņemts, lūdzu izvēlieties pakas atgriešanas veidu, sekojot norādēm zemāk.

ATGRIEZT PAKU SMARTPOST PAKU TERMINĀLĪ

ATGRIEZT PAKU SMARTPOST PAKU PUNKTĀ

ATGRIEZT PAKU AR KURJERU

  • Dodieties uz my.smartpost.lv, kreisās puses izvēlnē izvēlieties sadaļu “Atgriešana”.
  • Ievadiet pakas atgriešanasnumuru (ID)– tas ir norādīts uz Jūsu atgriešanas uzlīmes
  • Ja pakas atgriešana ir iespējama ar Itella – Jūs redzēsiet informāciju uz ekrāna; sekojiet norādītajiem soļiem
  • Atgrieziet paku jebkurā Smartpost paku punktā (nav nepieciešams iepriekšējs pieteikums vai rezervācija)
  • Lai atrastu Jūsu adresei tuvāko Smartpost paku punktu, ievadiet savu adresi meklētājā
  • Nododot paku, nosauciet paku punkta darbiniekam savu e-pasta adresi, lai saņemtu apstiprinājumu pakas nodošanai
  • Ja Jums tuvumā nav ērti sasniedzama Smartpost paku termināļa / Smartpost paku punkta vai Jūsu pakas izmērs ir par lielu Smartpost termināļa nodalījumiem, pasūtiet kurjeru uz savu mājas adresi, aizpildot atgriešanas pieteikuma formu

JA JŪSU PAKAI NAV PIEVIENOTA ATGRIEŠANAS UZLĪME

Lūdzu, sazinieties ar nosūtītāju (piemēram, interneta veikala Klientu apkalpošanas nodaļu) un lūdziet atsūtīt Jums atgriešanas uzlīmi e-pastā; izdrukājiet to un sekojiet iepriekš aprakstītajai atgriešanas procedūrai.

IETEIKUMI ATGRIEŠANAI 

Iepakošana
Lūdzu, rūpīgi iepakojiet savu sūtījumu, izmantojot papildus iekšējo iepakojumu, ja tas ir nepieciešams. Ārējam iepakojumam ir jābūt no izturīga un stingra materiāla. Lūdzu, izmantojiet kvalitatīvu sūtījuma aizlīmēšanas metodi, it īpaši, ja pakas saturs ir smags. Detalizēti iepakošanas ieteikumi ir atrodami šeit.

Uzlīmes pievienošana iepakojumam
Lūdzu, pielīmējiet uzlīmi ārējam iepakojumam tā, lai uzlīme netiktu pārlocīta uz pakas stūriem un lai tā apsegtu sākotnējo uzlīmi, ar kuru sūtījums tika piegādāts. Pareizi uzlīmētai atgriešanas uzlīmei pilnībā jānosedz iepriekšējais uzlīmes svītrkods (lai tas vairāk nebūtu redzams).