Pakas atgriešanu sūtītājam var veikt tikai, pamatojoties uz zemāk aprakstītajiem paku pakalpojumiem.
Ja esat saņēmis paku ar DHL sūtījuma uzlīmi “Weltpaket” vai “Paket International”, lūdzu, vērsieties vietējā pasta nodaļā, lai veiktu pakas atgriešanu..
Ja esat saņēmis paku ar sūtījuma uzlīmi “DHL Parcel Connect” vai “GLS Itella” – Jūs varat atgriezt sūtījumu ar Itella, ja Sūtītājs Jūsu pakā ir ievietojis uzlīmi “Return” (Atgriešana).
JA JŪS ESAT SAŅĒMIS PAKU AR ATGRIEŠANAS UZLĪMI
1. Lai pārbaudītu, vai savu paku varat atgriezt ar Itella, lūdzam vispirms ievadīt pakas atgriešanas numuru (ID) my.smartpost.lv sadaļā “Atgriešana”.
2. Lūdzu, sekojiet norādēm uz ekrāna:
- Ja pakas atgriešana nav iespējama ar Itella vai ir nokavēts atgriešanas termiņš, lūdzu, sazinieties ar nosūtītāju.
- Ja pakas numurs netiek pieņemts, pārbaudiet, vai ievadījāt numuru, kas redzams uz atgriešanas uzlīmes.
3. Ja pakas numurs tiek pieņemts, lūdzu izvēlieties pakas atgriešanas veidu:
ATGRIEZT PAKU SMARTPOST PAKU TERMINĀLĪ vai ATGRIEZT PAKU AR KURJERU
ATGRIEZT PAKU SMARTPOST PAKU PUNKTĀ
- Pēc atgriešanas numura ievadīšanas my.smartpost.lvsadaļā “Atgriešana”:
- izvēlieties sev vēlamo Smartpost paku termināli, norādot atgriežamās pakas izmēru, vai
- ja Jums tuvumā nav ērti sasniedzama Smartpost termināļa vai Jūsu pakas izmērs ir par lielu Smartpost nodalījumiem, piesakiet kurjeru uz savu mājas adresi, aizpildot atgriešanas pieteikuma formu
- Pēc atgriešanas numura pārbaudes Jums nav jāveic tālākas darbības my.smartpost.lv (nav nepieciešams pieteikums vai rezervācija)
- Atgrieziet paku jebkurā Jums ērtākajā Smartpost paku punktā
- Lai atrastu Jūsu adresei tuvāko Smartpost paku punktu, ievadiet savu adresi meklētājā
- Nododot paku, nosauciet paku punkta darbiniekam savu e-pasta adresi, lai saņemtu apstiprinājumu pakas nodošanai
Jūs varat arī atgriezt paku Smartpost paku punktā Green Park (Dzirnieku iela 24, Mārupe, pie B ieejas).
Smartpost Green Park (darba dienās no 8:30 līdz 20:00)
JA JŪSU PAKAI NAV PIEVIENOTA ATGRIEŠANAS UZLĪME
Lūdzu, sazinieties ar nosūtītāju (piemēram, interneta veikala Klientu apkalpošanas nodaļu) un lūdziet atsūtīt Jums atgriešanas uzlīmi e-pastā; izdrukājiet to un sekojiet iepriekš aprakstītajai atgriešanas procedūrai.
IETEIKUMI ATGRIEŠANAI
Iepakošana
Lūdzu, rūpīgi iepakojiet savu sūtījumu, izmantojot papildus iekšējo iepakojumu, ja tas ir nepieciešams. Ārējam iepakojumam ir jābūt no izturīga un stingra materiāla. Lūdzu, izmantojiet kvalitatīvu sūtījuma aizlīmēšanas metodi, it īpaši, ja pakas saturs ir smags. Detalizēti iepakošanas ieteikumi ir atrodami šeit.
Uzlīmes pievienošana iepakojumam
Lūdzu, pielīmējiet uzlīmi ārējam iepakojumam tā, lai uzlīme netiktu pārlocīta uz pakas stūriem un lai tā apsegtu sākotnējo uzlīmi, ar kuru sūtījums tika piegādāts. Pareizi uzlīmētai atgriešanas uzlīmei pilnībā jānosedz iepriekšējais uzlīmes svītrkods (lai tas vairāk nebūtu redzams).
Lūdzu ņemiet vērā!
Atgriežot sūtījumu, atgrieztajām precēm jābūt iesaiņotām, uz iepakojuma jābūt piestiprinātai atgriešanas uzlīmei. Itella patur tiesības nepieņemt nepietiekami vai nepareizi iepakotus sūtījumus, ja tie neatbilst drošas pārvadāšanas prasībām. Pakas atgriešanai, kas ievietotas Smartpost termināļos bez atgriešanas uzlīmes, nevar apstrādāt, un tās var tikt nozaudētas turpmākajos apstrādes procesos šķirošanas terminālos.