Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kāpēc pakas piegādes apstiprinājumā nav saņēmēja paraksta?

Informācija un palīdzība
Kāpēc pakas piegādes apstiprinājumā nav saņēmēja paraksta?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Sūtījuma piegāde var tikt veikta kā bezkontakta piegāde, nesaņemot saņēmēja parakstu, ja:

  • ir saņemts rakstisks saņēmēja apstiprinājums uz kurjera mobilo ierīci (SMS) par to, ka sūtījums var tikt atstāts bez saņēmēja klātbūtnes noteiktā vietā (piegādes Latvijā)
  • saņēmējs ir pilnvarojis lokālo piegādes depotu par to, ka sūtījumi var tikt atstāti speciālā sūtījumu saņemšanas zonā vai vietā bez saņēmēja paraksta (piegādes Eiropā)
    Ja saņēmējs noliedz sūtījuma saņemšanu, lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz sales-support.lv@itella.com, lai tiktu precizēti piegādes apstākļi.