Pakas piegādes brīdī, saņēmējam kurjera klātbūtnē jānovērtē pakas ārējais iepakojums.
Ja iepakojums ir bojāts un pakai nav pievienots bojājumu akts vai bojājumu uzlīme, saņēmējam ir jāpieprasa kurjeram atzīmēt bojājumu un saņemt bojājumu aktu, kas tiek aizpildīts divos eksemplāros Itella kurjera klātbūtnē un parakstīts no saņēmēja un kurjera puses. Viens bojājumu akta eksemplārs tiek nodots saņēmējam. Ja bojāts ir ne tikai iepakojums, bet arī pakas saturs, saņēmējam ir jāziņo Nosūtītājam ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc piegādes. Nosūtītājam ir tiesības iesniegt pretenziju Itella, aizpildot pieteikumu un pievienojot bojājumu fotogrāfijas un preču rēķinu.
Ja iepakojums nav bojāts un satura bojājumi ir atklāti tikai pēc pakas atvēršanas, šādā gadījumā netiek noteikta pārvadātāja (Itella) atbildība, jo nav izmantots pietiekams iepakojums drošai pakas transportēšanai. Jautājumu un neskaidrību gadījumā Nosūtītājs var vērsties pie Itella, rakstot uz claims.lv@itella.com situācijas analīzei.
Kā rīkoties saņēmējam, ja tiek piegādāta bojāta paka?
Informācija un palīdzība
Kā rīkoties saņēmējam, ja tiek piegādāta bojāta paka?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi