Tagad pakas no Smartpost var arī nosūtīt

  • Plašs nosūtīšanas punktu tīkls Latvijā
  • Somijā izstrādāts paku termināļu ilgtspējības un drošības standarts
  • Iespēja nosūtīt un saņemt pakas visā Baltijā un Somijā

Sūtījumu piegādes uzņēmums Itella Logistics, kas pārvalda Smartpost paku piegādes tīklu, atver nākamo attīstības lappusi. Turpmāk Latvijas iedzīvotāji varēs ne tikai saņemt pakas Smartpost tīklā, bet arī tās nosūtīt, izmantojot jauno e-pakalpojumu.  

Smartpost tīklu šobrīd jau veido vairāk kā 200 paku punkti 65 Latvijas apdzīvotās vietās, kuru skaitu līdz gada beigām plānots palielināt līdz 300 punktiem. Plānotajai attīstībai Baltijā kopumā plānots investēt 2 miljonus eiro, papildus jau 2 miljonu eiro investīcijām iepriekšējā gadā.

Kā norāda Itella Logistics izpilddirektors Ainārs Gilis, Smartpost tīkla atvēršana tiem klientiem, kuriem nepieciešams arī nosūtīt pakas, ir mērķtiecīgas un konsekventas attīstības solis Latvijā.

“Itella turpinās investēt ne tikai tīkla paplašināšanā, bet arī klientu apkalpošanas un visas piegādes ķēdes optimizācijā. Ir skaidrs, ka pēdējā gada laikā strauji augošā tiešsaistes tirdzniecība ir izveidojusi jaunus cilvēku ieradumus. Palielināta sūtījumu plūsma ir cieši saistīta ar datu plūsmas pārvaldību, kurai ir nepieciešams ļoti efektīvs paku piegādes pakalpojums. Šajā tirgus segmentā mums ir savi mērķi, uz kuriem konsekventi virzāmies,” uzsver Ainārs Gilis.

Smartpost paku termināļi no citiem tehniskajiem risinājumiem Latvijā atšķiras ar to, ka tie atrodas telpās un tiek izmantoti bez skārienekrāna. Katrām durtiņām ir atsevišķa slēdzene, tāpēc klientiem nav jāgaida rindā ne uz paku nosūtīšanu, ne saņemšanu; tas ir atšķirīgs drošības standarts.

Viss sūtījuma reģistrācijas process tiek veikts Smartpost tiešsaistes vietnē, kas novērš obligātu nepieciešamību drukāt sūtījuma pavadlapu. Pēc nosūtīšanas datu ievadīšanas un apmaksas klientam tiek rezervēts konkrēts nodalījums viņa izvēlētajā Smartpost terminālī. Šāda risinājums nodrošina izvairīšanos no situācijām, kad klientam ierodoties pie Smartpost, lai ievietotu sūtījumu, izrādās, ka tajā brīdī nav brīvu nodalījumu.

“Sistēma, kas tiek izmantota Smartpost pakalpojuma organizēšanai, Somijā un Igaunijā jau ilgstoši saņem ļoti pozitīvas atsauksmes. Tās pamatprincipi ir ne tikai ērta lietošana, bet arī atbilstība mūsdienu situācijai sūtījumu piegādē. Turklāt Smartpost piegādes sistēma ir aktuāla arī no esošās epidemioloģijas viedokļa – klients, kurš izmanto pakalpojumu, pieskaras virsmām, kurām praktiski nav pieskārušies citi lietotāji,” skaidro A.Gilis.

Vēl viena priekšrocība, ko Smartpost klienti varēs izmantot, ir paku nosūtīšana ne tikai Latvijā, bet arī uz Lietuvu, Igauniju un Somiju. Šajās valstīs tāpat ir plaši attīstīts Smartpost tīkls; tā kopējais paku piegādes punktu skaits šobrīd jau ir vairāk nekā 3500.

Itella Logistics SIA ir starptautisks loģistikas uzņēmums, kas ietilpst Somijas Posti grupā. Šobrīd uzņēmuma pakalpojumu portfelī ietilpst paku sūtījumu piegāde Baltijā un Eiropā, sauszemes kravu piegāde, gaisa un jūras pārvadājumi, noliktavas un muitas pakalpojumi.


Vairāk jaunumu