Kā noformēt pasūtījumu BestSecret, lai savlaicīgi saņemtu savu pirkumu

Itella, kā DHL starptautiskais partneris, veic BestSecret sūtījumu gala piegādi Latvijā, tādēļ lūdzam Jūs pievērst uzmanību pareizai pasūtījuma noformēšanai, lai izvairītos no piegādes aizkavēšanās saņēmēja telefona numura trūkuma dēļ.

Veicot pasūtījumu internetveikalā bestsecret.com, Jums kā pircējam ļoti svarīgi sniegt piekrišanu nodot savu kontaktinformāciju piegādes izsekošanas vajadzībām. Kaut arī veicot pasūtījumu, Jūs norādījāt savu telefona numuru, tas tomēr netiks nodots Itella rīcībā, ja pietrūks noteikta atzīme pie pasūtījuma. Ja Jūs sniedzat savu piekrišanu, Tas ļaus Jūsu telefona numuram nonākt pie Itella, un Jūs sūtījumu saņemsiet savlaicīgi un bez aizķeršanās.

Kas jādara, lai Jūsu telefona numurs no BestSecret nonāktu pie Itella:

  1. Reģistrējoties bestsecret.com, noteikti norādiet savu telefona numuru.
  2. Pēc reģistrēšanās, dodieties uz savu personīgo uzstādījumu sadaļu. To atradīsiet lapas kreisajā augšējā stūrī, zem sava vārda. Izvēlnē, kas atveras, izvēlieties Password & contact information.
  3. Atrodiet Personal Settings lapas lejasdaļā

Atzimējiet  lodziņā zem Shipment tracking, pie teksta, piekrītot savas kontaktinformācijas nodošanai piegādes pakalpojuma veikšanai.

Promotions

UZMANĪBU! Katru reizi, veicot pasūtījumu BestSecret, lūdzu, pārbaudiet, vai Jūsu uzstādījumos uzrādās Jūsu telefona numurs un pie “Shipment tracking” ir veikta atzīme Jūsu kontaktinformācijas nodošanai piegādātājam.

Ja esat veicis pirkumu BestSecret veikalā un neesat devis savu piekrišanu telefona numura nodošanai pārvadātājam, lūdzu, noteikti sazinieties ar mums, nosūtot savu kontaktinformāciju, pirms sūtījums tiks saņemts Latvijā, lai mēs varētu savlaicīgi pievienot datus sistēmā. Lūdzam sazināties ar mūsu Klientu Servisu, rakstot uz customerservice.lv@itella.com vai aizpildot kontakta formu mūsu mājas lapā.

Tāpat informējam, ka, saskaņā ar DHL noteikumiem, BestSecret sūtījumi var tikt piegādāti uz Smartpost paku termināļiem un paku punktiem, ja paku izmērs pieļauj ievietošanu Smartpost tīklā un ir norādīts saņēmēja telefona numurs, uz kuru tiek nosūtīts PIN kods paciņas izņemšanai. Ja saņēmēja adreses tuvumā nav pieejama Smartpost vieta, paka tiek piegādāta uz mājām ar kurjeru.

Mūsu mērķis ir atbildīgi un ātri piegādāt Jūsu pirkumus.  Paldies par sadarbību, un veiksmīgu iepirkšanos!


Vairāk jaunumu