Ja Jums ir sadarbības līgums ar Itella, lūdzu, aizpildiet pretenzijas pieteikumu. Iesniedzot pretenziju, lūdzam pievienot saistītos dokumentus (sūtījuma satura preču vērtības rēķinu, bojājumu aktu, iepakojuma un satura fotogrāfijas, utml.). Saņemot pieteikumu, mūsu Kvalitātes speciālists sazināsies ar Jums un informēs par piešķirto pretenzijas lietas numuru.
Ja esat sūtījuma saņēmējs un Jums nav līgums ar Itella par pretenzijas sūtījuma piegādes pakalpojumu, lūdzu ziņojiet par pretenziju nosūtītājam vai sazinieties ar mūsu Klientu Servisu, lai saņemtu tālākās norādes.
Kā es varu pieteikt pretenziju par zaudētu vai bojātu paku vai kravu sūtījumu?
Informācija un palīdzība
Kā es varu pieteikt pretenziju par zaudētu vai bojātu paku vai kravu sūtījumu?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi