Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kā rīkoties saņēmējam, ja tiek piegādāts bojāts kravas sūtījums?

Informācija un palīdzība
Kā rīkoties saņēmējam, ja tiek piegādāts bojāts kravas sūtījums?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Kravas piegādes brīdī, saņēmējam pārvadātāja klātbūtnē jānovērtē kravas ārējais stāvoklis.
Ja iepakojums ir bojāts, tas ir obligāti jāatzīmē uz kravas piegādes dokumenta (CMR), kurš tiek parakstīts no kravas saņēmēja un piegādātāja puses. Saņēmējam ir jāziņo Nosūtītājam ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc piegādes. Nosūtītājam ir tiesības iesniegt pretenziju Itella, aizpildot pieteikumu un pievienojot CMR, bojājumu fotogrāfijas, preču rēķinu.
Ja iepakojums nav bojāts un satura bojājumi ir atklāti tikai pēc kravas iepakojuma atvēršanas, šādā gadījumā netiek noteikta pārvadātāja (Itella) atbildība, jo nav izmantots pietiekams iepakojums drošai pakas transportēšanai. Jautājumu un neskaidrību gadījumā Nosūtītājs var vērsties pie Itella, rakstot uz claims.lv@itella.com situācijas analīzei.