Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Mans sūtījums izsekošanas sistēmā neuzrādās kā piegādāts saņēmējam, ko darīt?

Informācija un palīdzība
Mans sūtījums izsekošanas sistēmā neuzrādās kā piegādāts saņēmējam, ko darīt?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Lai pārliecinātos, ka sūtījums tiešām nav piegādāts, vispirms lūdzam Jūs sazināties ar saņēmēju un pārbaudīt situāciju. Ir iespējams, ka sūtījums ir piegādāts, bet tehnisku iemeslu dēļ, piegādes fakts neuzrādās sistēmā. Ja saņēmējs apliecina, ka sūtījums nav piegādāts un piegādes termiņš ir būtiski kavēts (vismaz 7 dienas pēc plānotās piegādes), lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz sales-support.lv@itella.com
GLS sūtījumu izsekošanai lūdzam izmantot šo vietni