Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Mans sūtījums neuzrādās kā piegādāts saņēmējam, ko darīt?

Informācija un palīdzība
Mans sūtījums neuzrādās kā piegādāts saņēmējam, ko darīt?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Lai pārliecinātos, ka sūtījums tiešām nav piegādāts, lūdzam Jūs sazināties ar saņēmēju un pārbaudīt situāciju. Ja saņēmējs apliecina, ka sūtījums nav piegādāts un sūtījuma dzīves ciklā ir redzams piegādes kavējums, lūdzam sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu, rakstot uz customerservice.lv@itella.com vai aizpildot pieprasījumu sadaļā “Informācija un palīdzība”