Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kur atrodas mans sūtījums? Sūtījuma izsekošana

Informācija un palīdzība
Kur atrodas mans sūtījums? Sūtījuma izsekošana
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Lai redzētu sava sūtījuma statusu, izmantojiet sadaļu Sūtījuma meklēšana. Jums būs nepieciešams jūsu sūtījuma numurs (tracking number).
Sūtījuma piegādes process ir veiksmīgi pabeigts, ja sūtījuma statuss ir atzīmēts kā “Piegādāts”.

Ja sūtījuma piegāde ir bijusi neveiksmīga, sistēmā tas tiks attiecīgi atzīmēts. Ja sūtījuma izsekošana nav izdevusies, jums ir neskaidrības ar sūtījuma numuru vai ir radušies citi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu Servisu. Mēs priecāsimies Jums palīdzēt, noskaidrojot Jūsu sūtījuma informāciju.