Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kur atrodas mans sūtījums?

Informācija un palīdzība
Kur atrodas mans sūtījums?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Lai redzētu sava sūtījuma statusu, izmantojiet sadaļu “Sūtījuma meklēšana”.
Sūtījuma piegādes process ir veiksmīgi pabeigts, ja sūtījuma statuss ir “Piegādāts”.
Ja sūtījuma piegāde ir bijusi neveiksmīga, sistēmā tas tiks attiecīgi atzīmēts. Neskaidru datu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu servisu