Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Noteikumi sūtījumu saņēmējiem Latvijā

Informācija un palīdzība
Noteikumi sūtījumu saņēmējiem Latvijā
Kategorija: Pakalpojumu noteikumi un cita informācija
  1. Sūtījumu piegāde ar kurjeru uz saņēmēja adresi
    1.1. Mājas piegādei ar kurjeru tiek nodoti sūtījumi, kas ir nosūtīti GLS tīklā, kā arī DHL sūtījumi,
    kuru piegādei ir izvēlēts papildpakalpojums “Mājas piegāde”.
    1.2. Mājas piegādei ar kurjeru var tikt nodoti DHL sūtījumi, kuru sūtījumu datos nav norādīts
    saņēmēja kontakttālrunis, ir nepilnīga vai neprecīza mājas adrese vai saņēmēja adresei
    noteiktā attālumā neatrodas Smartpost vieta (Smartpost paku terminālis vai Paku punkts –
    Parcelshop), kā arī sūtījumi, par kuriem saņēmējs ir saskaņojis atkārtotu piegādi ar Itella
    Klientu Servisu pēc pirmā neveiksmīgā piegādes mēģinājuma.
    1.3. Veicot pasūtījumu interneta veikalos, norādītais preču saņēmēja tālrunis tiks norādīts
    sūtījuma datos un kurjers to varēs izmantot saziņai ar saņēmēju tikai tādā gadījumā, ja
    preču saņēmējs, veicot preču pirkumu, būs piekritis savu datu izmantošanai sūtījuma
    piegādes vajadzībām
    (atzīmējot attiecīgo ailīti pasūtījuma logā). Ja šāda atzīme netiek
    veikta, informācija par saņēmēja tālruni sistēmā netiek nodota.
    1.4. Sūtījumstiek nodots uz piegādi dienā, kad sasniedzis Latviju un tiek piegādāts darba dienas
    laikā uz pavadlapā norādīto adresi. Sūtījums tiek nodots pret parakstu uz piegādes lapas
    un/vai kurjera skenera ierīces skārienjūtīgās virsmas:
    1.4.1. Fiziskām personām – pavadlapā norādītajam saņēmējam. Kurjers sūtījumu drīkst
    izsniegt arī citai personai, ja tā atrodas sūtījuma pavadlapā norādītajā piegādes
    adresē. Kurjers fiksē faktiskā saņēmēja personas datus – vārdu un uzvārdu.
    1.4.2. Juridiskām personām – pavadlapā norādītajai kontaktpersonai vai citam
    saņēmēja norādītajā adresē esošam uzņēmuma pārstāvim (sekretāre,
    administrators u.c.). Kurjers fiksē faktiskā saņēmēja personas datus – vārdu un
    uzvārdu.
    1.5. Saņēmējs pieņemot sūtījumu, nedrīkst nepamatoti aizkavēt kurjeru:
    1.5.1. Sūtījuma piegādes brīdī, saņēmējs kurjera klātbūtnē novērtē sūtījuma ārējo
    iepakojumu
    . Ja sūtījuma ārējais iepakojums ir bojāts vai ir pamatotas aizdomas
    par sūtījuma satura bojājumiem, saņēmējam ir tiesībassaņemt bojājumu aktu, kas
    tiek aizpildīts piegādes brīdī divos eksemplāros Itella kurjera klātbūtnē un parakstīts
    no saņēmēja un kurjera puses. Viens bojājumu akta eksemplārs tiek nodots
    saņēmējam.
    1.5.2. Kurjeram nav jāpārbauda sūtījuma satura atbilstība preču pavadzīmei-rēķinam
    vai citiem sūtījumam pievienotiem dokumentiem, kā arī nav jāgaida, kamēr to
    izdarīs saņēmējs. Itella ir starpnieks starp preces nosūtītāju un saņēmēju, un ir atbildīgs tikai par sūtījuma piegādi. Saņēmēja paraksts pirms sūtījuma atvēršanas,
    izpakošanas utt. nozīmē, ka sūtījums saņēmējam piegādāts neatvērts un
    aizpakots.
    1.6. Sūtījums tiek uzskatīts par piegādātu, kad saņēmējs parakstījies uz piegādes lapas un/vai
    kurjera skenera ierīcē. Ja saņēmējs atsakās norādīt savu vārdu, uzvārdu un atsakās
    parakstīt piegādes apstiprinājumu, sūtījums netiek izsniegts.
    1.7. Gadījumos, kad saņēmējs atsakās pieņemt sūtījumu vai sūtījumu neizdodas piegādāt citu
    iemeslu dēļ, kurjers veic atzīmi par atteikuma iemesliem un/vai nepiegādes iemesliem
    kurjera skenera ierīcē.
    1.8. Sūtījuma piegādes aizkavēšanos var radīt saņēmēja telefona numura trūkums uz sūtījuma
    vai sistēmā, kā arī saņēmēja adreses nepilnības – šādā gadījumā tiek veikts pirmais sūtījuma
    piegādes mēģinājums. Ja adresāts nav sastopams vai adresei nav iespējams piekļūt
    (piemēram, koda durvis), sūtījums tiek atgriezts Itella noliktavā. Ja adresē ir pieejama
    pastkastīte, kurjers atstājpaziņojumu par neveiksmīgo piegādi ar lūgumu sazināties ar Itella
    Klientu Servisu.
    1.9. Nepiegādātais sūtījums tiek nogādāts atpakaļ noliktavā un, atkarībā no pieejamās
    informācijas, Klientu Servisa darbinieki :
    1.9.1. gaida telefonisku vai rakstisku ziņu no saņēmēja, ja kurjers ir novietojis paziņojumu
    saņēmēja pasta kastītē;
    1.9.2. mēģina sazināties ar saņēmēju, ja elektroniskajā datu sistēmā ir pieejamssaņēmēja
    tālruņa numurs vai elektroniskā pasta adrese;
    1.9.3. nosūta paziņojumu saņēmējam pa pastu, ja ir norādīta pilna pasta adrese, t.sk.
    pasta kods.
    1.10. Otrā sūtījuma piegāde tiek veikta tikai pēc tam, kad ar saņēmēju ir saskaņots piegādes
    datumsun vieta. Saņēmējam ir tiesības mainīt piegādes adresi un nodot pilnvaras saņemt
    sūtījumu citai personai, informējot par savu lūgumu rakstiski vai telefoniski ar Itella Klientu
    Servisu vai nosūtot apstiprinājumu piegādes izmaiņām uz Itella kurjera mobilo ierīci īsziņas
    (SMS) veidā.
    1.11. Ja saņēmējs nesazinās ar Itella 14 dienu laikā no pirmā piegādes mēģinājuma dienas
    un/vai neatsaucas uz paziņojumiem (paziņojums pastkastītē, e-pasta paziņojums,
    paziņojums pa pastu) vai Itella nav iespējams sazināties ar saņēmēju 14 dienu laikā no
    sūtījuma ierašanās Latvijā, sūtījums tiek atgriezts nosūtītājam.
    1.12. Ja sūtījums tiek atzīts par nepiegādātu (pazaudētu transportēšanasprocesā)vai sūtījuma
    saturs ir bojāts, saņēmējs nekavējoties iesniedz pretenziju nosūtītājam. Ja sūtījuma saturs
    ir bojāts vai tas neatbilst veiktajam pasūtījumam, saņēmējs informē nosūtītāju par radušos
    situāciju un pieteikumam pievieno pakas ārējā izskata un iekšējā satura bildes.
    1.13. Finansiāla rakstura jautājumus (atgrieztas piegādes izmaksas, kompensācija par zaudētu
    vai bojātu preci utml.) saņēmējs kārto ar sūtījuma nosūtītāju.
    1.14. Ja saņēmējam ir pretenzijas par Itella apkalpošanas kvalitāti, tās rakstiskā formā jānosūta
    uz elektroniskā pasta adresi claims.lv@itella.com , norādot pretenzijā iesaistītā sūtījuma
    numuru. Pretenzijas tiek izskatītas 14 darba dienu laikā un iesniedzējam tiks sniegta
    rakstiska atbilde.
  2. Sūtījumu piegāde uz Smartpost vietu (Smartpost termināli vai Paku
    punktu -Parcelshop)

    2.1. Saskaņā ar nosūtītāja izvēlēto pakalpojuma veidu un starptautisko piegādes ķēžu
    līgumiem, pasūtītās preces no ārzemju interneta veikaliem var tikt piegādātas arī uz paku
    termināļiem vai paku punktiem
    , kaut arī piesakot preču pasūtījumu, preču saņēmējs ir
    norādījis savu mājas vai darba vietas adresi. Iepērkoties interneta veikalos, ir svarīgi norādīt
    precīzu saņēmēja mobilā tālruņa numuru un piegādes adresi, lai sūtījums tiktu ievietots
    saņēmēja adresei tuvākajā paku terminālī vai paku punktā.
    2.2. Piegādei uz Smartpost vietu var tikt nodoti DHL sūtījumi, kuru sūtījumu datos ir norādīts
    saņēmēja kontakttālrunis, ir pilnīga vai precīza piegādes adrese, no kuras noteiktā
    attālumā atrodas Smartpost vieta (Smartpost vai Parcelshop).
    2.3. Sūtījums tiek nodots uz piegādi dienā, kad tas ir sasniedzis Latviju un tiek piegādāts darba
    dienas laikā uz attiecīgo Smartpost vietu, informējot saņēmēju par iespēju saņemt sūtījumu
    ar īsziņas palīdzību (ja telefona numurs ir reģistrēts pie Latvijas mobilo telefonu operatoriem)
    vai ar paziņojumu e-pastā.
    2.4. Šīs īsziņas un e-pasti satur informāciju par sūtījuma Smartpost piegādes vietas adresi un
    unikālajiem pieejas kodiem (PIN).
    2.5. Lai saņemtu paku Parcelshop, saņēmējam ir jāuzrāda saņemto īsziņu vai e-pastu
    Parcelshop darbiniekam.
    2.6. Lai saņemtu paku Smartpost terminālī, saņēmējs izmanto saņemto sūtījuma pieejas kodu,
    termināļa nodalījuma numuru un atvēršanas instrukciju.