Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kādēļ manas pakas paņemšana (Pickup) Eiropā nav bijusi veiksmīga?

Informācija un palīdzība
Kādēļ manas pakas paņemšana (Pickup) Eiropā nav bijusi veiksmīga?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Lai pakas paņemšana no Eiropas valstīm būtu veiksmīga, lūdzam ņemt vērā:

pakas izmēriem vai iepakojumam jāatbilst GLS noteiktajām prasībām;
•pakas nosūtītājam kurjera ierašanās brīdī ir jāatrodas uz vietas norādītajā adresē un ir jābūt informētam par to, ka ir pieteikta pakas paņemšana, lai izsniegtu pareizo paku;
•paņemšanas adresei ir jābūt pareizi norādītai, kā arī adresē nedrīkst būt šķēršļi piekļuvei (piemēram, speciāli pieejas kodi, ierobežots darba laiks, utml.);
•pārliecinieties, ka Latvijas saņēmējam norādīts pareizs e-pasts, uz kuru tiks nosūtīts izsekošanas numurs un tālāko darbību apraksts.

Lūdzam ņemt vērā, ka saskaņā ar GLS noteikumiem, kurjers neveic telefonisku saziņu ar Nosūtītāju, tādēļ lūdzam informēt Nosūtītāju nodrošināt pakas paņemšanas iespējas norādītajā laika periodā nākamajā darba dienā pēc pasūtījuma pieteikšanas.


Gadījumā, ja pakas paņemšana nav izdevusies, detalizēta gadījumu izmeklēšana no nosūtītājvalsts puses netiek nodrošināta un nepaņemšanas iemesls tiek atzīmēts atbilstoša skana veidā izsekošanas sistēmā. Šajā gadījumā Jums kā pasūtītājam ir nepieciešams iesniegt atkārtotu paņemšanas pieteikumu.
Detalizēti par GLS pakalpojumu izmantošanas noteikumiem šeit