Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Sūtījums uzrādās kā piegādāts, taču saņēmējs to noliedz, ko darīt?

Informācija un palīdzība
Sūtījums uzrādās kā piegādāts, taču saņēmējs to noliedz, ko darīt?
Kategorija: Biežāk uzdotie jautājumi

Ja sūtījuma statuss izsekošanā Sūtījuma meklēšana uzrādās kā piegādāts, bet saņēmējs to noliedz, lūdzu, aizpildiet pretenzijas pieteikumu, pievienojot sūtījuma satura preču vērtības rēķinu, saņēmēja parakstītu Apliecinājumu par sūtījuma nesaņemšanu un saņēmēja e-pasta adresi, kā arī kontakttelefonu.

Saņemot pieteikumu, mūsu Kvalitātes speciālists sazināsies ar Jums un informēs par piešķirto pretenzijas lietas numuru.