Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kā saņemt paku Smartpost paku punktā

 

Kā saņemt paku Smartpost paku punktā

1. Saņem unikālo PIN kodu

Brīdī, kad paka tiek saņemta un reģistrēta Smartpost paku punktā, uz pakas datos norādīto saņēmēja telefonu un e-pastu tiek nosūtīts automātisks ziņojums, kurā ir norādīta Smartpost paku punkta adrese, detalizētas atrašanas norādes, pakas numurs un unikālais PIN kods, kas jāuzrāda, lai paku saņemtu.

Uzmanību! Tavā rīcībā ir 14 kalendārās dienas, lai izņemtu paku, pirms tā tiks atgriezta nosūtītājam. Atgādinājuma īsziņu pakas izņemšanai saņemsi otrajā un pirmspēdējā dienā pēc pakas ievietošanas paku punktā. 

Lūdzam izņemt paku pēc iespējas ātri, dodot iespēju arī citiem Klientiem savlaicīgi saņemt savus sūtījumus!

2. Dodies uz Smartpost paku punktu

Smartpost paku punkti ir izvietoti atsevišķās Narvesen tirdzniecības vietās (veikalos un kioskos). Pakas saņemšana notiek veikala iekštelpās vai pie kioska āra letes.

3. Saņem paku

Pakas saņemšanai uzrādi īsziņā/e-pastā atsūtīto PIN kodu un pakas numuru Smartpost paku punkta (Narvesen) pārdevējam. Izņēmuma gadījumā, ja nav iespējams izmantot elektronisko sūtījumu apstrādes sistēmu un reģistrēt PIN kodu, paka var tikt izsniegta, uzrādot pakas adresāta personu apliecinošu dokumentu un aizpildot manuālo piegādes apliecinājumu.

Ja nepieciešama palīdzība

Nesaņēmi PIN kodu vai Tev ir radusies cita problēmsituācija? 

Lūdzu, sazinies ar mūsu Smartpost atbalsta komandu un mēs Tev noteikti palīdzēsim! 

Tel. +371 27305558

Pr. – Pk. 8:00 – 18:00;
Se. 10:00 – 14:00

Ja problēma radusies ārpus mūsu darba laika, sazinies ar mums caur mājas lapas pieteikumu vai raksti customerservice.lv@itella.com