COD (pēcapmaksas) pakas saņemšana no Smartpost
COD (pēcapmaksas) pakas saņemšana no Smartpost
Ja pērkot preci interneta veikalā, esi izvēlējies pēcapmaksu (COD pakalpojums), tad pirms pakas saņemšanas ir nepieciešams veikt apmaksu.
COD pakas saņemšana Smartpost paku terminālī
- Brīdī, kad paka tiek ievietota Smartpost terminālī, uz pakas datos norādīto saņēmēja telefonu un e-pastu tiek nosūtīts automātisks ziņojums, kurā ir norādīta apmaksājamā summa (EUR) un Bank Link (saite uz maksājumu platformu).
- Ja apmaksa netiek veikta pirmajā dienā pēc ziņojuma saņemšanas, tiek nosūtīta atkārtojuma īsziņa otrajā un piektajā dienā pēc pakas ievietošanas Smartpost terminālī
- Ja apmaksa netiek veikta noteiktajā termiņā, paka tiek atgriezta nosūtītājam
- Pēc veiktās apmaksas, saņēmējam tiek nosūtīta īsziņa / e-pasts kurā ir norādīta Smartpost termināļa adrese, detalizētas atrašanas norādes, nodalījuma (durtiņu numurs), pakas numurs un unikālais PIN kods, kas jāievada, lai paku saņemtu.
COD pakas saņemšana Smartpost paku punktā
- Brīdī, kad paka tiek saņemta un reģistrēta Smartpost paku punktā, uz pakas datos norādīto saņēmēja telefonu un e-pastu tiek nosūtīts automātisks ziņojums, kurā ir norādīta apmaksājamā summa (EUR) un Bank Link (saite uz maksājumu platformu).
- Ja apmaksa netiek veikta pirmajā dienā pēc ziņojuma saņemšanas, tiek nosūtīta atkārtojuma īsziņa otrajā un priekšpēdējā dienā pēc pakas ievietošanas Smartpost paku punktā
- Ja apmaksa netiek veikta noteiktajā termiņā, paka tiek atgriezta nosūtītājam
- Pēc veiktās apmaksas, saņēmējam tiek nosūtīta īsziņa / e-pasts kurā ir norādīta Smartpost paku punkta adrese, detalizētas atrašanas norādes, pakas numurs un unikālais PIN kods, kas jāuzrāda, lai paku saņemtu.
Uzmanību!
- Par COD pakalpojumu nav iespējams norēķināties uz vietas Smartpost paku punktā, lai saņemtu paku. Pakas saņemšana iespējama tikai pēc apmaksas, kas veikta caur norādīto Bank Link.
- COD paku saņemšana Smartpost paku punktā notiek tikai uzrādot saņemto PIN kodu (paka nevar tikt izsniegta uz personu apliecinoša dokumenta pamata)
Ja nepieciešama palīdzība
Nedarbojas saņemtais Bank Link vai Tev ir radusies cita problēmsituācija?
Lūdzu, sazinies ar mūsu Smartpost atbalsta komandu un mēs Tev noteikti palīdzēsim!
Tel. +371 67815914
P. – Pk. 8:00 – 18:00;
S. 10:00 – 14:00;
Ja problēma radusies ārpus mūsu darba laika, sazinies ar mums caur mājas lapas pieteikumu vai raksti customerservice.lv@itella.com.