Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Klientu ievērībai – uzmanieties no krāpniekiem!

Informācija un palīdzība
Klientu ievērībai – uzmanieties no krāpniekiem!

Lai izvairītos no personas datu noplūdes vai naudas zaudējumiem, lūdzam pievērst uzmanību saņemtajam e-pastam vai īsziņai (SMS), pārliecinoties, ka sūtītājs neizmanto mūsu uzņēmuma nosaukumu ļaunprātīgos nolūkos.

Viltus ziņojumu saņemšanas gadījumā NEDRĪKST atvērt e-pastā vai SMS pievienoto saiti, kā arī nedrīkst izpaust savus personas datus, t.sk. vārdu, uzvārdu, personas kodu vai bankas konta numuru, kartes datus. 

Lūdzam ievērot sekojošus nosacījumus:

  1. Par  Smartpost (Itella sūtījumiem, par kuriem jums kā saņēmējam ir jāveic samaksa pirms sūtījuma saņemšanas (COD pakalpojums):
  • Pārliecinieties, ka sagaidāt šāda sūtījuma piegādi. 

Jums ir jābūt zināmam sūtījuma numuram, kuru varat izsekot mūsu mājas lapā https://itella.lv/private-customer/sutijuma-meklesana/

  • Vienmēr pārbaudiet saņemtā e-pasta vai SMS nosūtītāja nosaukumu un izvērtējiet saturu.

E-pasts ar aicinājumu veikt apmaksu:

  • tiek nosūtīts no no-reply@smartpost.lv
    • satur sūtījuma numuru
    • satur saiti uz maksājuma vietni caur Smartpost e-veikalu (saite sākas ar link.itella.lv XXXX un aizved uz my.smartpost.lv/)

Īsziņa (SMS) ar aicinājumu veikt apmaksu:

  • tiek nosūtīta no Smartpost un uz to nav iespējams atbildēt (reply)
  • pirmā SMS satur sūtījuma numuru (ja klients nav veicis apmaksu pēc pirmās SMS, tiek nosūtītas 2 atgādinājuma SMS)
  • satur saiti uz maksājuma vietni caur Smartpost e-veikalu (saite sākas ar link.itella.lv XXXX un aizved uz my.smartpost.lv/)
  • satur Smartpost Klientu servisa telefona nr.27305558

Uzmanību! E-pasta un SMS ziņojumi ar aicinājumu veikt apmaksu nekad nesatur tiešo konta informāciju, uz kuru ir jāveic maksājums. 

Apmaksa vienmēr notiek caur mūsu Smartpost e-veikalu my.smartpost.lv, kas piedāvā Klienta identifikāciju internetbankā vai apmaksu ar maksājuma karti.

2. Par Smartpost (Itella) sniegtajiem pakalpojumiem, ja esat sūtījuma nosūtītājs

3. Ja esat fiziska persona, kas saņem muitojamu sūtījumu

  • Vienlaicīgi ar nodokļu paziņošanu Jums kā saņēmējam tiek pieprasīts aizpildīt pilnvaru (no e-pasta adreses xxx@itella.com Jums tiek nosūtīts veidlapas paraugs)

Jebkādu neskaidrību vai aizdomu gadījumā, kas saistīti ar apmaksas veikšanu, lūdzam sazināties ar mūsu Klientu servisu +371 67815914, +371 27305558 vai uz e-pasta adresi: e-smartpost@itella.com