Lai izvairītos no personas datu noplūdes vai naudas zaudējumiem, lūdzam pievērst uzmanību saņemtajam e-pastam vai īsziņai (SMS), pārliecinoties, ka sūtītājs neizmanto mūsu uzņēmuma nosaukumu ļaunprātīgos nolūkos.
Viltus ziņojumu saņemšanas gadījumā NEDRĪKST atvērt e-pastā vai SMS pievienoto saiti, kā arī nedrīkst izpaust savus personas datus, t.sk. vārdu, uzvārdu, personas kodu vai bankas konta numuru, kartes datus.
Lūdzam ievērot sekojošus nosacījumus:
- Par Smartpost (Itella sūtījumiem, par kuriem jums kā saņēmējam ir jāveic samaksa pirms sūtījuma saņemšanas (COD pakalpojums):
- Pārliecinieties, ka sagaidāt šāda sūtījuma piegādi.
Jums ir jābūt zināmam sūtījuma numuram, kuru varat izsekot mūsu mājas lapā https://itella.lv/private-customer/sutijuma-meklesana/
- Vienmēr pārbaudiet saņemtā e-pasta vai SMS nosūtītāja nosaukumu un izvērtējiet saturu.
E-pasts ar aicinājumu veikt apmaksu:
- tiek nosūtīts no no-reply@smartpost.lv
- satur sūtījuma numuru
- satur saiti uz maksājuma vietni caur Smartpost e-veikalu (saite sākas ar link.itella.lv XXXX un aizved uz my.smartpost.lv/)
- satur Smartpost Klientu servisa kontaktus +371 27305558, e-smartpost@itella.com
Īsziņa (SMS) ar aicinājumu veikt apmaksu:
- tiek nosūtīta no Smartpost un uz to nav iespējams atbildēt (reply)
- pirmā SMS satur sūtījuma numuru (ja klients nav veicis apmaksu pēc pirmās SMS, tiek nosūtītas 2 atgādinājuma SMS)
- satur saiti uz maksājuma vietni caur Smartpost e-veikalu (saite sākas ar link.itella.lv XXXX un aizved uz my.smartpost.lv/)
- satur Smartpost Klientu servisa telefona nr.27305558
Uzmanību! E-pasta un SMS ziņojumi ar aicinājumu veikt apmaksu nekad nesatur tiešo konta informāciju, uz kuru ir jāveic maksājums.
Apmaksa vienmēr notiek caur mūsu Smartpost e-veikalu my.smartpost.lv, kas piedāvā Klienta identifikāciju internetbankā vai apmaksu ar maksājuma karti.
2. Par Smartpost (Itella) sniegtajiem pakalpojumiem, ja esat sūtījuma nosūtītājs
- E-pasts vienmēr tiek nosūtīts no e-pasta adreses no-reply@smartpost.lv
- Mūsu uzņēmuma rekvizītus varat pārbaudīt mājas lapā https://itella.lv/sazinies-ar-mums/
3. Ja esat fiziska persona, kas saņem muitojamu sūtījumu
- Jums tiek paziņota aprēķinātā nodokļu summa un valsts kases kontu informācija, kur jāveic iemaksa. Kontu atbilstību varat droši pārbaudīt https://www.vid.gov.lv/lv/konti-nodoklu-un-nodevu-samaksai-0
- Vienlaicīgi ar nodokļu paziņošanu Jums kā saņēmējam tiek pieprasīts aizpildīt pilnvaru (no e-pasta adreses xxx@itella.com Jums tiek nosūtīts veidlapas paraugs)
Jebkādu neskaidrību vai aizdomu gadījumā, kas saistīti ar apmaksas veikšanu, lūdzam sazināties ar mūsu Klientu servisu +371 67815914, +371 27305558 vai uz e-pasta adresi: e-smartpost@itella.com