Kā saņemt paku Smartpost paku punktā
Kā saņemt paku Smartpost paku punktā
1. Saņem unikālo PIN kodu
Brīdī, kad paka tiek saņemta un reģistrēta Smartpost paku punktā, uz pakas datos norādīto saņēmēja telefonu un e-pastu tiek nosūtīts automātisks ziņojums, kurā ir norādīta Smartpost paku punkta adrese, detalizētas atrašanas norādes, pakas numurs un unikālais PIN kods, kas jāuzrāda, lai paku saņemtu.
Uzmanību! Tavā rīcībā ir 14 kalendārās dienas, lai izņemtu paku, pirms tā tiks atgriezta nosūtītājam. Atgādinājuma īsziņu pakas izņemšanai saņemsi otrajā un pirmspēdējā dienā pēc pakas ievietošanas paku punktā.
Lūdzam izņemt paku pēc iespējas ātri, dodot iespēju arī citiem Klientiem savlaicīgi saņemt savus sūtījumus!
2. Dodies uz Smartpost paku punktu
Smartpost paku punkti ir izvietoti atsevišķās Narvesen tirdzniecības vietās (veikalos un kioskos). Pakas saņemšana notiek veikala iekštelpās vai pie kioska āra letes.
3. Saņem paku
Pakas saņemšanai uzrādi īsziņā/e-pastā atsūtīto PIN kodu un pakas numuru Smartpost paku punkta (Narvesen) pārdevējam. Izņēmuma gadījumā, ja nav iespējams izmantot elektronisko sūtījumu apstrādes sistēmu un reģistrēt PIN kodu, paka var tikt izsniegta, uzrādot pakas adresāta personu apliecinošu dokumentu un aizpildot manuālo piegādes apliecinājumu.
Ja nepieciešama palīdzība
Nesaņēmi PIN kodu vai Tev ir radusies cita problēmsituācija?
Lūdzu, sazinies ar mūsu Smartpost atbalsta komandu un mēs Tev noteikti palīdzēsim!
Tel. +371 27305558
Pr. – Pk. 8:00 – 18:00;
Se. 10:00 – 14:00
Ja problēma radusies ārpus mūsu darba laika, sazinies ar mums caur mājas lapas pieteikumu vai raksti customerservice.lv@itella.com