Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Piegāde ar kurjeru uz saņēmēja adresi

 

Piegāde ar kurjeru uz saņēmēja adresi

 

→ Sūtījums tiek nodots uz piegādi dienā, kad sasniedzis Latviju un tiek piegādāts darba dienas laikā uz pavadlapā norādīto adresi, pirms piegādes kurjeram sazinoties ar saņēmēju (ja ir pieejams kontakttelefons). Saziņas laikā ar kurjeru, saņēmējs var izvēlēties sūtījuma piegādi uz Smartpost saņemšanas vietu.

Svarīgi!
Sūtījuma piegādes aizkavēšanos var radīt saņēmēja telefona numura trūkums uz sūtījuma vai sistēmā, kā arī saņēmēja adreses nepilnības vai piekļuves ierobežojumi (piemēram, durvju kods). Ja adresāts nav sastopams vai adresei nav iespējams piekļūt (piemēram, koda durvis), sūtījums tiek atgriezts Itella noliktavā. Ja adresē ir pieejama pastkastīte, kurjers atstāj paziņojumu par neveiksmīgo piegādes mēģinājumu.

→ Nepiegādātais sūtījums tiek nogādāts atpakaļ noliktavā un, atkarībā no pieejamās informācijas, Klientu Servisa darbinieki veic telefonisku vai e-pasta saziņu ar saņēmēju, ja ir pieejama kontaktinformācija.
→ Ja sūtījuma piegāde ir neveiksmīga, sūtījuma izsekošanā ir redzams nepiegādes iemesls.
→ Saņēmējam ir iespējams pieteikt atkārtotu piegādi, aizpildot pieteikumu
→ Sūtījumi, kuru piegāde nav iespējama (nav iespējams sazināties ar saņēmēju un adresei nav piekļuves), tiek atgriezti nosūtītājam pēc 14 kalendārajām dienām (DHL sūtījumi) / 11 kalendārajām dienām (GLS sūtījumi), skaitot no pirmā neveiksmīgā piegādes mēģinājuma).

Fiziskām personām – sūtījums tiek izsniegts uz pakas un sūtījuma datos norādītajam saņēmējam. Kurjers sūtījumu drīkst izsniegt arī citai personai, ja tā atrodas norādītajā piegādes adresē. Kurjers pārbauda personu apliecinošu dokumentus un atzīmē faktiskā saņēmēja personas datus – vārdu un uzvārdu. 

Juridiskām personām – pavadlapā norādītajai kontaktpersonai vai citam saņēmēja norādītajā adresē esošam uzņēmuma pārstāvim (sekretāre, administrators u.c.). Kurjers atzīmē faktiskā saņēmēja personas datus – vārdu un uzvārdu. 

Saņēmējam kurjera klātbūtnē ir jānovērtē pakas ārējais iepakojums. Ja tas ir bojāts vai ir pamatotas aizdomas par satura bojājumiem (saplēsta stikla skaņa vai tml.), saņēmējam ir tiesības pieprasīt sastādīt bojājumu aktu, kas tiek aizpildīts Itella kurjera klātbūtnē un parakstīts no saņēmēja un kurjera puses. Aktu saņēmējs, kopā ar bojājumu bildēm var iesniegt nosūtītājam pretenzijas uzsākšanai. Akts nav nepieciešams, ja sūtījumam jau ir pievienota Bojājuma uzlīme, kas redzama uz iepakojuma.

→ Kurjeram nav jāpārbauda sūtījuma satura atbilstība preču pavadzīmei/rēķinam vai citiem sūtījumam pievienotiem dokumentiem, kā arī nav jāgaida, kamēr to izdarīs saņēmējs. Saņēmēja paraksts pirms sūtījuma atvēršanas nozīmē, ka sūtījums saņēmējam piegādāts neatvērts un aizpakots.

→ Sūtījums tiek uzskatīts par piegādātu, kad saņēmējs parakstījies uz piegādes lapas un/vai kurjera skenera ierīcē. 

→ Ja saņēmējs atsakās norādīt savu vārdu, uzvārdu un atsakās parakstīt piegādes apstiprinājumu, sūtījums netiek izsniegts (kurjers veic atzīmi par atteikuma iemesliem un/vai nepiegādes iemesliem kurjera skenera ierīcē)

→ Ja kurjers, sazinoties ar saņēmēju, saņem rakstisku (īsziņas veidā) atļauju atstāt sūtījumu bez saņēmēja klātbūtnes (bez paraksta), tad kurjers ir tiesīgs novietot sūtījumu saņēmēja norādītajā vietā un atzīmēt Bezkontakta piegādi.
Uzmanību! Šādā gadījumā Itella neuzņemas atbildību par iespējamo sūtījuma zaudējumu.

→ Ja pērkot preci interneta veikalā, pircējs izvēlās pēcapmaksas (COD pakalpojumu), tad pirms pakas saņemšanas ir nepieciešams veikt apmaksu.
→ Sūtījuma piegādes brīdī (pirms sūtījuma izsniegšanas) saņēmējs veic apmaksu ar savu maksājumu karti kurjera skenēšanas ierīcē.
→ Pēc veiksmīgas apmaksas kurjers saņēmējam izsniedz sūtījumu un maksājuma darījumu apliecinošu kvīti. Maksājuma kvīts automātiski tiek nosūtīta arī uz saņēmēja norādīto e-pasta adresi, ja tāda ir norādīta sūtījuma datos.

Uzmanību! Apmaksu par COD sūtījumu saņēmējs nedrīkst veikt ar citai personai piederošu maksājumu karti, kā arī par COD sūtījumu nav iespējams norēķināties ar skaidru naudu (daļēji vai pilnībā).
Lūdzam ievērot! Ja tehnisku iemeslu dēļ piegādes brīdī kurjeram nav iespējams iekasēt COD summu (Klienta bankas savienojuma problēmas vai cits iemesls), sūtījums tiek atgriezts Itella noliktavā un atkārtota sūtījuma piegāde notiek, vienojoties ar saņēmēju. Ja apmaksa netiek veikta 14 dienu laikā no pirmā neveiksmīgā piegādes mēģinājuma, paka tiek atgriezta nosūtītājam.

Kādēļ sūtījums tiek piegādāts uz Smartpost paku termināli vai paku punktu, nevis uz mājas piegādes adresi, kāda tika norādīta, veicot pasūtījumu ārzemju interneta veikalā?

Piegādes risinājums uz paku saņemšanas vietu ir saistīts ar Vācijas pasta (DHL) noteikto piegādes kārtību Latvijā. Vairāk informācijas varat aplūkot:

→ DHL sūtījumu piegādes noteikumi Latvijā — Itella Latvia
→ kā arī DHL mājas lapā, sadaļā “Vai Jūs varat mainīt savu piegādes adresi?” – Biežāk uzdotie jautājumi Parcel | DHL Parcel | Latvija

Sūtījumiem, kuriem ir norādīts saņēmēja kontakttelefons, kā arī pakas izmēri ir atbilstoši, notiek automātiska iešķirošana uz mājas piegādes adresei tuvāko Smartpost vietu, kas nepārsniedz 2 km attālumu (mērot tiešā līnijā uz kartes). Lielu sūtījumu apjomu gadījumā, ja tuvākā vieta ir aizņemta, sūtījums tiek novirzīts uz nākamo tuvāko vietu, lai netiktu kavēta pakas saņemšana (šādā gadījumā iespējams pārsniegt 2 km attālumu). Kļūdaina sūtījumu iešķirošana Smartpost vietā, kas atrodas citā pilsētā, visbiežāk ir saistīta ar neprecīzi norādītiem adreses datiem – šādā gadījumā lūdzam Jūs sazināties ar mūsu Klientu Servisu