Kā es varu noslēgt sadarbības līgumu?
Kur es varu redzēt pakas apstrādes statusu?
Kā es varu uzzināt pakalpojuma izmaksas?
Kā es varu pieteikt pretenziju par zaudētu vai bojātu paku vai kravas sūtījumu?
Sūtījums uzrādās kā piegādāts, taču saņēmējs to noliedz, ko darīt?
Kādēļ manas pakas paņemšana (Pickup) Eiropā nav bijusi veiksmīga?
Kā ir jāiepako pakas saturs, lai to varētu droši pārvadāt?
Mani interesē noliktavas pakalpojumi, ar ko es varu sazināties?
Mans sūtījums izsekošanas sistēmā neuzrādās kā piegādāts saņēmējam, ko darīt?
Kādēļ mans sūtījums ir piegādāts saņēmēja kaimiņa adresē?
Kas jāņem vērā, veidojot sūtījumus uz Apvienoto Karalisti?
Kā rīkoties saņēmējam, ja tiek piegādāta bojāta paka?
Kā rīkoties saņēmējam, ja tiek piegādāts bojāts kravas sūtījums?
Kā nosūtītājs var mainīt saņēmēja piegādes informāciju, ja paka jau ir nodota Itella rīcībā?
Kā rīkoties, ja sūtījuma paņemšana Latvijā nav izpildīta vai ir kavēta?
Kāpēc pakas piegādes apstiprinājumā nav saņēmēja paraksta?
Kur es varu uzzināt degvielas koeficientu tekošajam mēnesim?
Vai uzņēmumā ir spēkā esoši Kvalitātes vadības un vides vadības sertifikāti?
Esmu līguma Klients, un man ir jautājums, uz kuru neredzu atbildi mājas lapā, ar ko man sazināties?