Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kādēļ ir būtiski, lai saņēmēja telefons ir pievienots pakas elektroniskajiem datiem?

Informācija un palīdzība
Kādēļ ir būtiski, lai saņēmēja telefons ir pievienots pakas elektroniskajiem datiem?
Kategorija: Sūtījuma izsekošana un piegāde

Sūtījumu apstrādē noteicošā loma ir datu pieejamībai sistēmā, jo apstrādes procesā notiek elektroniska sūtījumu skanēšana. Līdz ar to, ja adresāta telefons nav redzams sūtījuma elektroniskajos datos, bet ir norādīts tikai uz iepakojuma uzlīmes, tad piegādes procesā pastāv risks piegādes kavējumam.

Veicot liela apjoma sūtījumu piegādi, kurjeram diemžēl nav iespējas novērtēt to, vai telefons ir norādīts uz konkrētās pakas, jo paka piegādes procesā atrodas kurjera mašīnas kravas nodalījumā. Kurjers vadās pēc tās informācijas, kas redzama kurjera skanēšanas ierīcē. Kurjers sazinās ar saņēmēju uz norādīto tālruni, lai vienotos par piegādes laiku. Ja kurjera ierīcē telefons nav redzams, piegādes mēģinājums var neizdoties.

Tāpat, ja saņēmēja telefons nav pieejams sistēmā, bet ir norādīts tikai uz iepakojuma, sūtījums nevar tikt novirzīts uz Smartpost paku termināli vai paku punktu, jo saņēmējam nevar tikt nosūtīta īsziņa (SMS) ar pakas izņemšanas PIN kodu.

Šāda situācija (telefona trūkums pakas datos) var rasties dažādu iemeslu dēļ. Tam par iemeslu var būt datu pārraides kļūdas vai personas datu aizsardzības noteikumu prasības. Veicot sūtījumus no interneta veikaliem ir ļoti svarīgi pārliecināties, vai pircējs (pakas saņēmējs) ir sniedzis piekrišanu nodot savu internetveikalā norādīto kontaktinformāciju piegādes kompānijai galamērķa valstī. Sīkāk par šo jautājumu lūdzam Jūs lasīt mūsu mājas lapā

Ja neesat pārliecināts par to, vai Jūsu sūtījuma datiem ir pievienots telefona numurs, lūdzam sekot sūtījuma apstrādes ceļam un nodot informāciju par telefona numuru pirms pakas saņemšanas Latvijā, laicīgi nosūtot ziņu mūsu Klientu Servisam. Mēs operatīvi pievienosim Jūsu numuru sistēmā, lai piegāde netiktu kavēta.