Pirms piegādes kurjers telefoniski sazināsies ar saņēmēju (ja telefona numurs būs norādīts sūtījuma datos).
Svarīgi: Veicot pasūtījumu interneta veikalos, norādītais preču saņēmēja tālrunis tiks norādīts sūtījuma datos un kurjers to varēs izmantot tikai tādā gadījumā, ja pircējs būs piekritis savu datu izmantošanai sūtījuma piegādes vajadzībām (atzīmējot attiecīgo ailīti pasūtījuma logā). Ja šāda atzīme netiek veikta, informācija par preču saņēmēja tālruni sistēmā netiek nodota un kurjeram nebūs pieejams saņēmēja telefons, lai sazinātos pirms piegādes, kaut arī tālrunis būš bijis norādīts pie pasūtījuma noformēšanas.
Ja tālruņa numurs nebūs norādīts vai saņēmējs uz zvanu neatbildēs, kurjers dosies uz piegādes adresi un mēģinās piegādāt sūtījumu. Ja saņēmējs nebūs uz vietas vai adresei nebūs iespējams piekļūt (nezināms durvju kods, slēgta teritorija utml), kurjers atstās paziņojumu par neveiksmīgu piegādi adresāta pastkastītē.
Ja pastkastīte nebūs pieejama, kurjers nosūtīs īsziņu (SMS) par piegādes mēģinājumu uz saņēmēja mobilo tālruni (ja tāds būs pieejams). Gadījumā, ja saņēmējs nebūs sasniedzams iepriekš minētajos veidos, tiks nosūtīta pasta vēstule ar informāciju par nepiegādāto sūtījumu uz saņēmēja adresi (ja tā būs precīzi norādīta).