Lai redzētu sava sūtījuma statusu, izmantojiet sadaļu “Sūtījuma meklēšana”. Ja sūtījums jau ir saņemts Latvijā, tas tiks piegādāts tuvākajās darba dienās laikā no plkst. 8.00 līdz 18.00. Sūtījuma piegādes aizkavēšanos var radīt saņēmēja telefona numura trūkums uz sūtījuma vai sistēmā, kā arī saņēmēja adreses nepilnības – šādā gadījumā tiks veikts sūtījuma piegādes mēģinājums. Ja adresāts nebūs sastopams vai adresei nebūs iespējams piekļūt (piemēram, koda durvis), sūtījums tiks atgriezts Itella noliktavā. Ja adresē būs pieejama pastkastīte, kurjers atstās paziņojumu par neveiksmīgo piegādi ar lūgumu sazināties ar Itella Klientu Servisu.
Svarīgi: Veicot pasūtījumu interneta veikalos, norādītais preču saņēmēja tālrunis tiks norādīts sūtījuma datos un kurjers to varēs izmantot tikai tādā gadījumā, ja Jūs kā pircējs būsiet piekritis savu datu izmantošanai sūtījuma piegādes vajadzībām (atzīmējot attiecīgo ailīti pasūtījuma logā). Ja šāda atzīme netiek veikta, informācija par saņēmēja tālruni sistēmā netiek nodota un kurjeram nav pieejams Jūsu telefons, lai sazinātos ar Jums pirms piegādes. Detalizēts skaidrojums atrodams šeit.
Ja izsekojot sūtījumu mājas lapā ir redzama piegādes aizkavēšanās vai neveiksmīgas piegādes mēģinājums, lūdzam Jūs sazināties ar mūsu Klientu servisu, nosūtot pieteikumu caur Kontakta formu