Ja izsekojot sūtījumu mūsu mājas lapas izsekošanā Jūs redzat tikai ierakstu “Sūtījums vēl nav saņemts POSTI rīcībā“, tas nozīmē, ka sūtījums fiziski nav saņemts Latvijā, lai tas varētu tikt apstrādāts un nodots uz piegādi, atkarībā no nosūtītāja izvēlētā piegādes pakalpojuma veida (piegāde ar kurjeru uz Smartpost pakas saņemšanas vietu). Sūtījumu piegāde no Eiropas valstīm var aizkavēties lielu sūtījumu apjomu ietekmē, tādēļ lūdzam uzgaidīt un atkārtoti pārbaudīt sūtījuma apstrādi mūsu mājas lapā.
Ja sūtījuma piegāde ir aizkavējusies ilgāk par 10 darba dienām, lūdzam Jūs sazināties ar nosūtītāju (vai internetveikalu, kurā veicāt pasūtījumu), lai iesniegtu paziņojumu par sūtījuma nesaņemšanu.
Ja neesat pārliecināts par sava sūtījuma apstrādes statusu, pirms sazināšanās ar nosūtītāju, lūdzam Jūs iesniegt pieteikumu mūsu Klientu Servisam, kas veiks pārbaudi, vai sūtījums tiešām vēl nav nonācis Latvijā.