Jūsu sūtījums, atkarībā no nosūtītāja izvēlēta pakalpojuma, tiks piegādāts ar kurjeru uz norādīto saņēmēja adresi vai tiks ievietots saņēmēja adresei tuvākajā paku paku punktā – Smartpost paku terminālī vai Smartpost veikalā (Narvesen). Ja sūtījums tiks ievietots Smartpost terminālī vai Smartpost veikalā, saņēmējam tiks nosūtīta īsziņa (SMS) ar sūtījuma saņemšanas vietas norādēm un unikālo PIN kodu. Ja sūtījums tiks piegādāts ar kurjeru, pirms piegādes kurjers telefoniski sazināsies ar saņēmēju (ja telefona numurs būs pieejams sūtījuma datos).
Svarīgi: Veicot pasūtījumu interneta veikalos, norādītais preču saņēmēja tālrunis tiks norādīts sūtījuma datos un kurjers to varēs izmantot tikai tādā gadījumā, ja Jūs kā pircējs būsiet piekritis savu datu izmantošanai sūtījuma piegādes vajadzībām (atzīmējot attiecīgo ailīti pasūtījuma logā). Ja šāda atzīme netiek veikta, informācija par saņēmēja tālruni sistēmā netiek nodota.