Kā saņemt paku Smartpost terminālī
Kā saņemt paku Smartpost terminālī
1. Saņem unikālo PIN kodu
Brīdī, kad paka tiek ievietota Smartpost terminālī, uz pakas datos norādīto saņēmēja telefonu un e-pastu tiek nosūtīts automātisks ziņojums, kurā ir norādīta Smartpost termināļa adrese, detalizētas atrašanas norādes, nodalījuma (durtiņu numurs), pakas numurs un unikālais PIN kods, kas jāievada, lai paku saņemtu.
Uzmanību! Tavā rīcībā ir 7 kalendārās dienas, lai izņemtu paku, pirms tā tiks atgriezta nosūtītājam. Atgādinājuma īsziņu pakas izņemšanai saņemsi otrajā un piektajā dienā pēc pakas ievietošanas terminālī. Lūdzam izņemt paku pēc iespējas ātri, dodot iespēju arī citiem Klientiem savlaicīgi saņemt savus sūtījumus!
2. Dodies uz Smartpost paku termināli
Visi Smartpost termināļi ir izvietoti IEKŠTELPĀS.
Seko Smartpost termināļa atrašanas norādēm, kas redzamas īsziņā / e-pastā.
Pie Smartpost termināļa izvēlies īsziņā / e-pastā norādīto nodalījumu (durtiņas).
3. Saņem paku
Uzmanību! Nodalījuma atvēršanas koda kombinācija jāievada tieši norādītajās durtiņās (Smartpost terminālim nav viena, kopēja ekrāna, kurā ir jāievada saņemtais kods).
Lai atvērtu durtiņas spied C, PIN kods, OK (piemērs: C 024204 OK)
Uzmanību! Ja kodu kombinācija tiks ievadīta nepareizi 3 reizes, durtiņas nobloķēsies uz 5 minūtēm. Šādā gadījumā lūdzu uzgaidi un mēģini ievadīt atkārtoti.
4. Aizver durtiņas
Pēc pakas izņemšanas, lūdzu, aizver termināļa durtiņas, lai nodalījums kļūtu pieejams citu sūtījumu ievietošanai.
Ja nepieciešama palīdzība
Nesaņēmi PIN kodu, neizdodas atvērt durtiņas vai Tev ir radusies cita problēmsituācija?
Lūdzu, sazinies ar mūsu Smartpost atbalsta komandu un mēs Tev noteikti palīdzēsim!
Tel. +371 27305558
Pr. – Pk. 8:00 – 18:00;
Se. 10:00 – 14:00
Ja problēma radusies ārpus mūsu darba laika, sazinies ar mums caur mājas lapas pieteikumu vai raksti customerservice.lv@itella.com