Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Es saņēmu ziņu par neveiksmīgu piegādi, kā man rīkoties?

Informācija un palīdzība
Es saņēmu ziņu par neveiksmīgu piegādi, kā man rīkoties?
Kategorija: Piegāde ar kurjeru

Neveiksmīga sūtījuma piegāde visbiežāk ir saistīta ar to, ka sistēmā nav nodota informācija par saņēmēja kontakttālruni un piegādes brīdī kurjeram nav bijusi iespēja piekļūt saņēmēja adresei (nezināms durvju kods, neprecīzi norādīta adrese, saņēmējs nav sastopams, u.c.).

Lai vienotos par atkārtotu piegādi, lūdzam Jūs sazināties ar mūsu Klientu Servisu.

Svarīgi: Veicot pasūtījumu interneta veikalos, norādītais preču saņēmēja tālrunis tiks norādīts sūtījuma datos un kurjers to varēs izmantot tikai tādā gadījumā, ja Jūs kā pircējs būsiet piekritis savu datu izmantošanai sūtījuma piegādes vajadzībām (atzīmējot attiecīgo ailīti pasūtījuma logā). Ja šāda atzīme netiek veikta, informācija par saņēmēja tālruni sistēmā netiek nodota un kurjeram nav pieejams Jūsu telefons, lai sazinātos ar Jums pirms piegādes.