Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Es saņēmu ziņu par neveiksmīgu piegādi, kā man rīkoties?

Informācija un palīdzība
Es saņēmu ziņu par neveiksmīgu piegādi, kā man rīkoties?
Kategorija: Piegāde ar kurjeru

Neveiksmīga sūtījuma piegāde visbiežāk ir saistīta ar to, ka sistēmā nav nodota informācija par saņēmēja kontakttālruni un piegādes brīdī kurjeram nav bijusi iespēja piekļūt saņēmēja adresei (nezināms durvju kods, neprecīzi norādīta adrese, saņēmējs nav sastopams, u.c.).

Lai vienotos par atkārtotu piegādi, lūdzam Jūs sazināties ar mūsu Klientu Servisu.