Lūdzu, atjauniniet savu pārlūkprogrammu

Izskatās, ka Jūsu pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, atjauniniet pārlūkprogrammu, lai iegūtu drošāku un efektīvāku pārlūkošanas pieredzi.


Lūdzu, izmantojiet vienu no šīm pārlūkprogrammām:

Itella LatviaItella Latvia

Kādēļ mans sūtījums ir piegādāts uz Smartpost termināli vai Smartpost paku punktu nevis uz norādīto adresi?

Informācija un palīdzība
Kādēļ mans sūtījums ir piegādāts uz Smartpost termināli vai Smartpost paku punktu nevis uz norādīto adresi?
Kategorija: Piegāde uz Smartpost

Saskaņā ar nosūtītāja izvēlēto pakalpojuma veidu un starpvalstu piegādes līgumiem, pasūtītās preces no ārzemju interneta veikaliem var tikt piegādātas arī uz  Smartpost paku termināļiem vai Smartpost paku punktiem (Narvesen), kaut arī piesakot preču pasūtījumu, Jūs esat norādījis savu mājas vai darba vietas adresi. Ja nosūtītājs ir izvēlējies noteiktu piegādes pakalpojumu un sūtījuma dati ( precīza saņēmēja adrese un kontakttelefons), kā arī pakas izmēri ir atbilstoši, sūtījums vēl pirms tā saņemšanas Latvijā, automātiski tiek iešķirots uz saņēmēja adresei tuvāko Smartpost vietu, kas nepārsniedz 2 km attālumu (mērot tiešā līnijā uz kartes). Lai izvairītos no situācijām, pie kurām Jūs kā saņēmējs noteikti vēlaties pakas piegādi uz norādīto adresi, bet paka tomēr tiek novirzīta uz paku izsniegšanas punktu, lūdzam precizēt piegādes pakalpojuma nosacījumus, sazinoties ar nosūtītāju pirms pirkuma veikšanas.